Продуктов каталог



Обучение на ученици в гимназиален курс с помощта на роботи

11 Май 2018 г.
Обучение на ученици в гимназиален курс с помощта на роботи

 

В Shape Robotics обичаме да следваме въздействието, което Fable оказва върху изграждането на младите хора. Това е история за една датска гимназия, която започна да преподава Fable роботика и математика на всички ученици от първата година на тяхното обучение.

 

 

Birkerød Gymnasium е една от първите гимназии, които започват да използват Fable и е един от нашите партньори, където заедно тестваме нови идеи и разработваме образователни материали. Гимназията има около 1000 ученици и е идилично разположена недалеч от Копенхаген и на по-малко от 10 километра от централата на Shape Robotics в Farum.

Сътрудничеството ни с гимназията Birkerød започна, когато директорът, Андерс Клопенборг и група учители по математика и наука, започват да търсят нови начини да преподават уроци наука, технологии, инженерство и математика на своите ученици. Преподавателят по математика и физика Каспер Аструп Ериксен е първият, който открива Fable, прочитайки статия  в списанието на местния технически университет, описваща нашите изследвания и обясняваща колко лесна за използване е системата Fable дори и за по-малките ученици.

След като се запознават с Fable, учителите създадоха Група по роботика и на редовни срещи, обсъдиха и проучиха как биха могли да използват системата Fable в тяхното преподаване, което варира от физика до математика и програмиране. С учениците бяха изпробвани няколко идеи, като например как да преподават линейна регресия с данни, събрани от робот "Fable", оборудван с лазерна показалка.

 

Когато един местен вестник посети гимназията, от вестника попитаха училището какво ги е накарало да започнат да преподават с роботи:

"Роботите са добър начин да се създаде интерес към сложното обучение по математика", казва учителката по математика Ранди Грейндж.

Днес на всички ученици от 1-вата им година в гимназията се преподават интердисциплинарни уроци по математика и физика с помощта на Fable. Един пример включва използването на звук за управление на робот Fable. Това се прави с помощта на линейни и нелинейни уравнения, които трансформират звуковите данни в ъгли за управление на робота. Така изглеждаше, когато местната телевизия посети училището (TV2 Lorry, на датски език):

 

Наред с важността на мотивацията на изучаването на математика, Ранди Грейн отбеляза и важността на бъдещата работа на учениците:

"Роботната технология е в бързо развитие и има вълнуващи възможности за кариера, така че е добре учениците да се запознаят с темата."

Всъщност, според едно скорошно проучване, 30-40% от всички работни места вероятно ще бъдат автоматизирани до 2030 г. За щастие учениците са готови да приемат новите технологии и тяхната работа с роботи може да им помогне да се вдъхновяват при избора си на кариера:

 

"Когато започнах в гимназията, аз мечатех да следвам медицина и да работя като лекар, но сега (...) започнах да се интересувам например от медицинските изследвания и производството, така че програмирането може да бъде важно за моето бъдеще ", казва студентката от първата година Анна Олесен.



XEROX Colortrac Optoma Europe Ltd Panasonic Turning Technologies (eInstruction) Brother Microsoft AVERS EUROSCREEN CHRISTIE CASIO Ajita International Technology 
Co. Ltd. Avtek Shape Robotics Contex Newline Interactive Inc. CANON
За насУслуги
ПроектиКлиенти
КонтактиНовини
УсловияПолезно
XMLдостъпHelp desk
eXTReMe Tracker

© 2018 Всички права запазени.
дизайн и програмиране: УебДизайн