Продуктов каталог



Преподаватели от гимназия, които използват роботи за обучение Fable споделят опита си.

12 Март 2019 г.
Shape Robotics обичат да изследваме въздействието, което Fable оказва за обучението на младите хора. Това е история за датска гимназия, която започна да преподава Fable роботика и математика за всички ученици от първа година.
Гимназия Birkerød е една от първите гимназии, която започна да използва Fable и е един от нашите партньори, където заедно тестваме нови идеи и разработваме образователни материали. В гимназията има около 1000 ученици, намира се недалеч от Копенхаген и на по-малко от 10 км от централата на Shape Robotics във Farum.



Сътрудничеството ни с гимназия Birkerød започна, когато директорът, Андерс Клопенборг и група учители по наука и математика търсеха нови начини да преподават STEM теми на своите ученици. Учителят по математика и физика Каспер Аструп Ериксен първи открива Fable, когато чете история в местното списание за техническите университети, което описва нашето изследване, и обяснява колко лесно е системата Fable да се използва дори за по-младите ученици.
След като получиха своите роботи Fable, учителите създадоха „Група по роботика“ и планираха редовни срещи, на които обсъждаха и откриваха как могат да използват системата Fable в препподаването на физика, математика и програмиране. Няколко идеи бяха тествани с ученици, например как да преподават линейна регресия с данни, събрани от робот Fable, оборудван с лазерна показалка.
Когато местен вестник посещава гимназията, ги пита защо решават да преподават с роботи:
"Роботите са добър начин да се създаде интерес към сложното математическо образование", казва учителят по математика Ранди Грандж.
Днес всички ученици от първи клас се обучават с Fable като интердисциплинарни уроци по математика и физика. Пример включва използването на звук за управление на робот Fable. Това се прави с помощта на линейни и нелинейни уравнения за трансформиране на звуковите данни в ъгли за контролиране на робота. Ето какво видя местната телевизия, когато посети училището (TV2 Lorry, на датски):


Наред с важността на мотивацията за математика, Ранди Грандж също отбеляза важността по отношение на бъдещите професии:
"Роботизираната технология се развива бързо и има вълнуващи възможности за кариера, така че е добре студентите да се запознаят с темата."
Всъщност, според едно скорошно проучване, 30-40% от всички работни места вероятно ще бъдат автоматизирани до 2030 г. За щастие учениците са готови да приемат новата технология и работата им с роботи може да им помогне и да ги вдъхнови при избора на кариера:
„Когато започнах в гимназията, бих искал да чета медицина и да работя като лекар, но сега (…) започнах да се интересувам от, например, медицински изследвания и производство, така че програмирането може да бъде от значение за мен в бъдещето ”, казва гимназистка първа година Анна Олесен.
Ако и вие искате да въведете в учебната си програма образователна роботика, можете да се свържете с нас на office@atlascom.bg. Разполагаме с комплект Fable и специалисти, провеждащи консултации и обучения.


XEROX Colortrac Optoma Panasonic eInstruction Brother Microsoft AVERS EUROSCREEN CHRISTIE CASIO Dr.Board Avtek Shape Robotics BOXLIGHT Contex Newline CANON
За насУслуги
ПроектиКлиенти
КонтактиНовини
УсловияПолезно
XMLдостъпHelp desk
eXTReMe Tracker

© 2019 Всички права запазени.
дизайн и програмиране: УебДизайн