Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Биология с виртуална реалност ClassVR – Храносмилателна система.

02 Март 2021 г.
Биология с виртуална реалност ClassVR – Храносмилателна система.
„Това беше първият урок на учениците по темата - Храносмилателната система. Виртуалната реалност ClassVR помогна да се предизвика любопитството им към темата и помогна на обучаващите се да идентифицират различните части на храносмилателната система, да разберат специфичните им функции и да знаят как функционира храносмилателната система на човека, от храносмилането до отделянето. " Милисцент Мвейери, учител от 4 клас, училище Диамантени младежи, Найроби, Кения

Учебни цели:
Идентифициране на частите на храносмилателната система.
Описване на функциите на всяка част от системата.
Развиване на любознателност към частите на храносмилателната система и техните функции.

Практическа сесия:
По време на урока, учениците направиха 360 градусова виртуална обиколка на храносмилателната система с виртуална реалност ClassVR. Видео клипа, в който децата разгледаха различните части на системата и тяхното функциониране, беше свален от портала ClassVR.
VR обиколката даде възможност на обучаваните да визуализират теоретичните си знания, без да напускат класната стая. Например наблюдаваха процеса на образуване на жлъчка (жълтеникаво-кафява течност) от черния дроб и свързаха това с факта, че жлъчката подпомага храносмилането на липидите в тънките черва. Те също така успяха да визуализират как солната киселина и ензимите (наречени протеази) разграждат протеините на по-малки вериги от аминокиселини и след това, как аминокиселините се освобождават в кръвния поток, пренасят се до различни клетки в тялото за възстановяване на тъканите и изграждане на мускули .
Учениците имаха желание за повече знания и задаваха много въпроси за структурата на храносмилателната система.

Влияние върху обучението:
Опитът с VR формира цялостни познания по темата, позволявайки на обучаемите да визуализират наученото теоретично и да свържат научната терминология с процесите, на които са били свидетели. Благодарение на урока учениците показаха особен интерес към тънките черва, задавайки много допълнителни въпроси, на база на които учителят успя създаде по-обширен план на урока, подравнен и съобразен със зададените въпроси. Децата бяха изумени да проследят потока от храна, от устата през стомаха, до тънките черва. Учениците дори искаха да видят повече от човешкото тяло с виртуална реалност ClassVR.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори