Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Виртуалната реалност ClassVR, предоставя на учениците в Колорадо Спрингс бягство от постоянните ограничения.
08 Април 2021 г.
Повече от година след началото на пандемията повечето деца се завръщат в училище, но някои неща все още не са съвсем нормални.
Неща като дипломирането, храненето заедно в кафенето и екскурзиите продължават да създават предизвикателства.
Все по-голям брой местни области обаче са намерили начини да дадат на своите ученици поне усещането за екскурзия чрез виртуална реалност.
Миналата седмица третокласниците на г-жа McDonnell от началното училище Explorer в област 20 трябваше да изпробват за първи път очилата ClassVR.
„Кой може да ми каже къде се намира Биг Бен?“ пита Кристи Гуин класа, докато те се взират в очилата си. Гуин е преподавател по дигитално обучение в Explorer и е доброволец за обучението по виртуална реалност от миналата година.
Лондон, домът на Биг Бен, беше една от няколкото спирки в това класно пътуване по света, заедно с Вашингтон, Амазонка и много други.
Виртуалната реалност е най-новият високотехнологичен инструмент за обучение в училищата в Южна Колорадо.
Основната му цел е да затвърди това, което учениците вече са научили в клас, но ако попитате учениците, те ще ви кажат, че всичко е било за забавление (и много по-добро от книгите).
Ученичката Луси Ериксън каза: „В една книга можете просто да си представите нещата по свой начин, вместо просто да ги видите в реалния живот“.
„И когато тези очила за пръв път попаднаха на очите ми, почувствах, че всъщност бях съвсем сам“, допълни Кристиян Глас.
„Мисля, че току-що научих много повече, защото можах да го видя визуално“, добави Харпър Худджър.
„Чрез ClassVR те могат да виждат неща, които обикновено не биха могли да видят, и да обикалят около тях“, обяснява Гуин, която е в състояние да проследява движението на всеки ученик на централен монитор.
"И тогава можете дори да кликнете върху един конкретен, за да видите по-точно какво гледа всяко дете", добави тя.
Директорът Кристин Драйвър признава, че това е уникална възможност, а също и рядко бягство в момент на засилени ограничения.
„Децата наистина са в класната си стая по цял ден и толкова много неща бяха затворени, така че харесахме тази възможност да направим екскурзия на децата тук в училище“, казва Драйвър.
Всъщност някои от тези деца казаха след това, че за кратко са забравили, че все още са в библиотеката, вместо в някаква далечна земя или забележителност.
С тази нова технология, вероятно виртуалната реалност ще поеме по-голяма роля в учебния процес.
Оборудването и обучението на област 20 са платени с помощта на безвъзмездната финансова помощ, получена миналата година.
Области 11, 3 и 49 са сред другите области, които също използват някаква форма на VR в своите учебни програми.
Говорител на област 49 заяви, че в момента неговият район има три статични виртуални класни стаи, а също така е превърнал пенсионирания автобус в мобилна виртуална учебна лаборатория, използвана за широк спектър от теми.
Оборудването там е платено със стипендия от 1 милион долара на Министерството на образователната дейност на отбраната (DoDEA).
Неща като дипломирането, храненето заедно в кафенето и екскурзиите продължават да създават предизвикателства.
Все по-голям брой местни области обаче са намерили начини да дадат на своите ученици поне усещането за екскурзия чрез виртуална реалност.
Миналата седмица третокласниците на г-жа McDonnell от началното училище Explorer в област 20 трябваше да изпробват за първи път очилата ClassVR.
„Кой може да ми каже къде се намира Биг Бен?“ пита Кристи Гуин класа, докато те се взират в очилата си. Гуин е преподавател по дигитално обучение в Explorer и е доброволец за обучението по виртуална реалност от миналата година.
Лондон, домът на Биг Бен, беше една от няколкото спирки в това класно пътуване по света, заедно с Вашингтон, Амазонка и много други.
Виртуалната реалност е най-новият високотехнологичен инструмент за обучение в училищата в Южна Колорадо.
Основната му цел е да затвърди това, което учениците вече са научили в клас, но ако попитате учениците, те ще ви кажат, че всичко е било за забавление (и много по-добро от книгите).
Ученичката Луси Ериксън каза: „В една книга можете просто да си представите нещата по свой начин, вместо просто да ги видите в реалния живот“.
„И когато тези очила за пръв път попаднаха на очите ми, почувствах, че всъщност бях съвсем сам“, допълни Кристиян Глас.
„Мисля, че току-що научих много повече, защото можах да го видя визуално“, добави Харпър Худджър.
„Чрез ClassVR те могат да виждат неща, които обикновено не биха могли да видят, и да обикалят около тях“, обяснява Гуин, която е в състояние да проследява движението на всеки ученик на централен монитор.
"И тогава можете дори да кликнете върху един конкретен, за да видите по-точно какво гледа всяко дете", добави тя.
Директорът Кристин Драйвър признава, че това е уникална възможност, а също и рядко бягство в момент на засилени ограничения.
„Децата наистина са в класната си стая по цял ден и толкова много неща бяха затворени, така че харесахме тази възможност да направим екскурзия на децата тук в училище“, казва Драйвър.
Всъщност някои от тези деца казаха след това, че за кратко са забравили, че все още са в библиотеката, вместо в някаква далечна земя или забележителност.
С тази нова технология, вероятно виртуалната реалност ще поеме по-голяма роля в учебния процес.
Оборудването и обучението на област 20 са платени с помощта на безвъзмездната финансова помощ, получена миналата година.
Области 11, 3 и 49 са сред другите области, които също използват някаква форма на VR в своите учебни програми.
Говорител на област 49 заяви, че в момента неговият район има три статични виртуални класни стаи, а също така е превърнал пенсионирания автобус в мобилна виртуална учебна лаборатория, използвана за широк спектър от теми.
Оборудването там е платено със стипендия от 1 милион долара на Министерството на образователната дейност на отбраната (DoDEA).
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори