Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

География с виртуална реалност ClassVR: Коралови рифове (ученическа възраст 11+)

10 Февруари 2021 г.
География с виртуална реалност ClassVR: Коралови рифове (ученическа възраст 11+)
„Използвайки виртуална реалност и 360 градусови филми, 3D отпечатани и фосилни коралови образци и подбрани уроци, запознахме учениците с коралите и рифовите екосистеми в подготовка за екскурзия до Флорида Кийс. Това послужи като важно предварително обучение и предварително излагане на тези концепции, тъй като това беше първото запознаване с тези отганизми за повечето ученици. Те успяха да разберат какво да очакват в тази област, получиха солидна основа за по-задълбочено обучение и трамплин за дискусии относно предметната област. " Д-р Аманда Уейт, Фондация академия Ангари, Флорида, САЩ.
 
Учебни цели:
Идентификация на коралите като животни и разпознаване на техните общи форми.
Описание как коралите образуват рифове и разбиране на рифовия състав и характеристики.
Обяснение на географското, социалното и научното значение на кораловия риф.
 
Практическа сесия
Първо, учениците се запознаха с коралите, рифовете, които те образуват и местния рифов тракт. След това получиха възможността да изследват корали и рифове независимо чрез серия от ориентирани към наблюдение станции. На една станция учениците придружаваха коралови учени в изследователска експедиция, както над, така и под водата, чрез гледане на 360-градусовия филм Generation Ocean: Coral Reefs in Virtual Reality. Останалите станции помолиха учениците да изследват, нарисуват / опишат и идентифицират съвременните и фосилни коралови скелети. Децата получиха задача да сравнят наученото от древните и съвременните корали и историята на околната среда на Флорида, за да разберат по-добре как кораловите рифове там са се променили във времето.
 
Влияние върху обучението
Учениците бяха ангажирани, задаваха обмислени въпроси и лесно намираха връзки към други теми, които бяха разглеждали в своите курсове. Страниците на техните лабораторни тетрадки демонстрираха силно внимание към детайлите и точно прилагане на въведената терминология за коралите. Експедицията с виртуална реалност ClassVR помогна на учениците да разберат и предвидят какво ще видят и изживеят под водата на рифа. Това намали притеснението на учениците от навлизане във водата и доведе до кохорта студенти, които бяха нетърпеливи да влязат в полето за изследване и да приложат наученото. Веднъж попаднали в полето, учениците веднага се ангажираха и успяха да направят идентификация на корали, докато се гмуркаха с шнорхел в непозната среда.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори