Полезно

Емоционално пазаруване с дисплеи за цифрова реклама Clevertouch.

06 Август 2021 г.
Емоционално пазаруване с дисплеи за цифрова реклама Clevertouch.
Още от ранно детство всички ние имаме емоционална връзка с пазаруването. За малките деца това е посещение на сладкарницата или получаване на сладолед от преминаващ микробус.
За тийнейджърите това са магазини, подобни на нощни клубове със силна музика и редици дрехи, аксесоари и гримове. Дори и като възрастни, ние пазаруваме за освежаване след тежък ден или като удоволствие в деня на получаване на заплата. Тези звуци, гледки и чувства от любимото пазаруване могат да станат носталгични или както енигматичният Дон Дрейпър (главен герой на телевизионния сериал AMC Mad Men) го обяснява: „Това е удар в сърцето ти, много по -силен от самия спомен.“
И така, защо изпитваме носталгия, когато чуем музиката, която свири от микробус за сладолед, или видим тоалет, който обичахме като тийнейджър? И как можем да създадем тази емоция в нашите търговски площи?
Радостта, тръпката, спонтанността от сърце, когаато погледът ни попада върху лъскавото и новото, което крещи „КУПИ МЕ!“, никога не може да бъде заменено от алгоритмично подбраното удобство на онлайн пазаруването. Това емоционално преживяване обаче може да бъде преосмислено за потребителите, които са се преместили от главните улици по света, към уебсайтовете и приложенията в интернет. Дисплеите за цифрова реклама дават възможност на търговците на дребно да се възползват от тази възможност и да създадат приветлива, иновативна среда, която хората с нетърпение очакват да посетят и може един ден да погледнат назад и да се усмихнат.
Цифровата реклама позволява на вълнуващата, вдъхновяваща сила на интерактивната аудио визуална информация да бъде внесена в търговските пространства в реалния свят. Огромни дисплеи с висока разделителна способност, завъртане на изображението, красива картина и безпроблемно ангажиране с поколение клиенти, свикнали да живеят живота си пред екран. Убедително брандиране и примамливи образи, съчетани с удоволствията от докосването, усещането и изпробването, помагат да се издигне обиколката на магазините в завладяващо преживяване, което предефинира бъдещето на търговията на дребно чрез смесване на виртуалното с реалността.
Цифровата реклама попада в три ключови точки на вниманието на потребителите. Тя е визуална, слухова и може да бъде интерактивна. Можем да използваме дигитални табели, за да оставим трайно впечатление в нашите клиенти, като им осигурим преживяване на пазаруване, което резонира с вътрешните им спомени.
Красотата на ClevertouchLive е, че можете лесно да създавате напълно персонализирани цифрови плакати, включващи изображения, видео, звук и текст. Няма нужда от софтуер за проектиране или от наемане на агенция за създаване на съдържание. Изпробвайте го днес и вижте как можете да хуманизирате търговските си площи, като регистрирате акаунт на clevertouchlive.com. Дисплеите за цифрова реклама Clevertouch можете да разгледате тук.


Полезно
Новини
Партньори