Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Защо е важно да се използват роботите Fable в образованието

07 Февруари 2020 г.
Защо е важно да се използват роботите Fable в образованието
Fable е модулен робот, предназначен за образование. Състои се от три различни типа модули: функционални модули, модули за изграждане и модули за разширение. Функционалните модули са Fable Joint и Fable Spin, които може да се програмират. Модулите за изграждане се предлагат в различни форми и размери, за да увеличат максимално креативността на учениците.
Освен това Fable е отворена система с разширена функционалност. Можете да отпечатате с 3D принтер вашите собствени части и лесно да ги свържете с модулите, които вече притежавате. Разширените модули дават възможност за комбиниране на Fable с други системи, като смартфон, работещ със Skype, ръка на робот, 3D-отпечатана глава или лазерна показалка. Fable насърчава студентите да бъдат както креативни, така и иновативни, тъй като изграждат прототипи на роботи, за да посрещнат нуждите в реалния свят.
Защо трябва да внесете Fable в класната си стая?
Кодирането в класната стая е лесно
„Бяхме развълнувани, когато Fable пристигна и открихме, че е лесно да започнем. Наистина е добре направен и лесен за конструиране. Харесахме и редактора за блокове лесно се ориентирахме. Той допълни другата работа по блоковете, които правехме. Настроихме го и възложихме на няколко ученици да го изпробват. Те имат Fable да наблюдават движението, а след това да маха с ръка и да се усмихват Най-хубавото нещо обаче беше дискусията между учениците. Беше удоволствие да видим уменията за мислене и решаване на проблеми. ” Karen Fleming, Keble Prep School, Великобритания.
Интерфейсът за програмиране е разделен на различни нива в зависимост от нивото на компетентност на учениците. Започва се с много просто визуално програмиране с Blockly, до по-усъвършенствано Blockly програмиране и накрая универсално програмиране с Python. Това помага на учениците постепенно да напредват. Възможно е също да се извърши проста обработка на данни в интерфейса с графики или да се регистрират данни във файлове за по-късна обработка, напр. в MS Excel. Интерфейсът осигурява лесно разбираемо въведение, за да започнете работа с него.
Fable е подходящ и за малки деца и за програмисти
Системата Fable подпомага обучението на всички нива, от разбирането на технологиите в началното и средното училище, до по-напреднало преподаване на математика и информатика в програмите за професионално обучение в индустрията и строителството. Системата Fable кани всеки от тригодишнте до възрастни да се захване с програмните езици Blockly или Python.


Преподаване на STEM и умения за 21-ви век
„Поради своята лекота на използване и приложимост, Fable може да се използва за обучение на всички - от неопитни деца до учени по роботика. Приликата му с професионални роботи позволява да се използва в програми за професионално обучение за програмиране, автоматизация, компютърно зрение, CAD дизайн и изкуствен интелект. Fable обхваща целия спектър и е предназначен за обучение в 21 век ”, обяснява Моисей Пачеко, технически директор и съосновател. Fable също така се справя с възпитанието на други умения у учениците като общуването- насърчавайки развитието на езика и творчеството и логическите умения - развивайки психомотричността (връзката между умствените процеси и физическата активност) им чрез изграждане, постигайки по-голяма способност за решаване на задачи. Освен това подходът за опит и грешка в преподаването помага на учениците да получат незабавна обратна връзка, за да се адаптират и да се учат.
Безгранична креативност в класната стая
Комбинирането на функции, модули за изграждане и разширение дава на учениците неограничени възможности за създаване на различни видове роботи, които са в състояние да ходят, да карат, виждат, хвърлят, да използват лазер или „изберете и поставете“, т.е. да изберат нещата и да ги поставят правилно, които се изискват от индустрията в момента. Освен това учениците имат възможност да създадат нещо осезаемо и да го накарат да изпълнява действията, които програмират. Не са много областите съчетаващи креативността с инженерството и технологиите - но роботиката го прави. Когато студентите получават възможност да създадат нещо интерактивно, което смятат за готино, нивата на ангажираността им се увеличават и те запомнят повече информация. Възможно е да се изненадате от нещата, които децата могат да създадат, когато им бъдат предоставени правилната информация и инструменти.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори