Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Защо е важно да се използват роботите Fable в образованието
07 Февруари 2020 г.
Fable е модулен робот, предназначен за образование. Състои се от три различни типа модули: функционални модули, модули за изграждане и модули за разширение. Функционалните модули са Fable Joint и Fable Spin, които може да се програмират. Модулите за изграждане се предлагат в различни форми и размери, за да увеличат максимално креативността на учениците.
Освен това Fable е отворена система с разширена функционалност. Можете да отпечатате с 3D принтер вашите собствени части и лесно да ги свържете с модулите, които вече притежавате. Разширените модули дават възможност за комбиниране на Fable с други системи, като смартфон, работещ със Skype, ръка на робот, 3D-отпечатана глава или лазерна показалка. Fable насърчава студентите да бъдат както креативни, така и иновативни, тъй като изграждат прототипи на роботи, за да посрещнат нуждите в реалния свят.
Защо трябва да внесете Fable в класната си стая?
Кодирането в класната стая е лесно
„Бяхме развълнувани, когато Fable пристигна и открихме, че е лесно да започнем. Наистина е добре направен и лесен за конструиране. Харесахме и редактора за блокове лесно се ориентирахме. Той допълни другата работа по блоковете, които правехме. Настроихме го и възложихме на няколко ученици да го изпробват. Те имат Fable да наблюдават движението, а след това да маха с ръка и да се усмихват Най-хубавото нещо обаче беше дискусията между учениците. Беше удоволствие да видим уменията за мислене и решаване на проблеми. ” Karen Fleming, Keble Prep School, Великобритания.
Интерфейсът за програмиране е разделен на различни нива в зависимост от нивото на компетентност на учениците. Започва се с много просто визуално програмиране с Blockly, до по-усъвършенствано Blockly програмиране и накрая универсално програмиране с Python. Това помага на учениците постепенно да напредват. Възможно е също да се извърши проста обработка на данни в интерфейса с графики или да се регистрират данни във файлове за по-късна обработка, напр. в MS Excel. Интерфейсът осигурява лесно разбираемо въведение, за да започнете работа с него.
Fable е подходящ и за малки деца и за програмисти
Системата Fable подпомага обучението на всички нива, от разбирането на технологиите в началното и средното училище, до по-напреднало преподаване на математика и информатика в програмите за професионално обучение в индустрията и строителството. Системата Fable кани всеки от тригодишнте до възрастни да се захване с програмните езици Blockly или Python.
Преподаване на STEM и умения за 21-ви век
„Поради своята лекота на използване и приложимост, Fable може да се използва за обучение на всички - от неопитни деца до учени по роботика. Приликата му с професионални роботи позволява да се използва в програми за професионално обучение за програмиране, автоматизация, компютърно зрение, CAD дизайн и изкуствен интелект. Fable обхваща целия спектър и е предназначен за обучение в 21 век ”, обяснява Моисей Пачеко, технически директор и съосновател. Fable също така се справя с възпитанието на други умения у учениците като общуването- насърчавайки развитието на езика и творчеството и логическите умения - развивайки психомотричността (връзката между умствените процеси и физическата активност) им чрез изграждане, постигайки по-голяма способност за решаване на задачи. Освен това подходът за опит и грешка в преподаването помага на учениците да получат незабавна обратна връзка, за да се адаптират и да се учат.
Безгранична креативност в класната стая
Комбинирането на функции, модули за изграждане и разширение дава на учениците неограничени възможности за създаване на различни видове роботи, които са в състояние да ходят, да карат, виждат, хвърлят, да използват лазер или „изберете и поставете“, т.е. да изберат нещата и да ги поставят правилно, които се изискват от индустрията в момента. Освен това учениците имат възможност да създадат нещо осезаемо и да го накарат да изпълнява действията, които програмират. Не са много областите съчетаващи креативността с инженерството и технологиите - но роботиката го прави. Когато студентите получават възможност да създадат нещо интерактивно, което смятат за готино, нивата на ангажираността им се увеличават и те запомнят повече информация. Възможно е да се изненадате от нещата, които децата могат да създадат, когато им бъдат предоставени правилната информация и инструменти.
Освен това Fable е отворена система с разширена функционалност. Можете да отпечатате с 3D принтер вашите собствени части и лесно да ги свържете с модулите, които вече притежавате. Разширените модули дават възможност за комбиниране на Fable с други системи, като смартфон, работещ със Skype, ръка на робот, 3D-отпечатана глава или лазерна показалка. Fable насърчава студентите да бъдат както креативни, така и иновативни, тъй като изграждат прототипи на роботи, за да посрещнат нуждите в реалния свят.
Защо трябва да внесете Fable в класната си стая?
Кодирането в класната стая е лесно
„Бяхме развълнувани, когато Fable пристигна и открихме, че е лесно да започнем. Наистина е добре направен и лесен за конструиране. Харесахме и редактора за блокове лесно се ориентирахме. Той допълни другата работа по блоковете, които правехме. Настроихме го и възложихме на няколко ученици да го изпробват. Те имат Fable да наблюдават движението, а след това да маха с ръка и да се усмихват Най-хубавото нещо обаче беше дискусията между учениците. Беше удоволствие да видим уменията за мислене и решаване на проблеми. ” Karen Fleming, Keble Prep School, Великобритания.
Интерфейсът за програмиране е разделен на различни нива в зависимост от нивото на компетентност на учениците. Започва се с много просто визуално програмиране с Blockly, до по-усъвършенствано Blockly програмиране и накрая универсално програмиране с Python. Това помага на учениците постепенно да напредват. Възможно е също да се извърши проста обработка на данни в интерфейса с графики или да се регистрират данни във файлове за по-късна обработка, напр. в MS Excel. Интерфейсът осигурява лесно разбираемо въведение, за да започнете работа с него.
Fable е подходящ и за малки деца и за програмисти
Системата Fable подпомага обучението на всички нива, от разбирането на технологиите в началното и средното училище, до по-напреднало преподаване на математика и информатика в програмите за професионално обучение в индустрията и строителството. Системата Fable кани всеки от тригодишнте до възрастни да се захване с програмните езици Blockly или Python.
Преподаване на STEM и умения за 21-ви век
„Поради своята лекота на използване и приложимост, Fable може да се използва за обучение на всички - от неопитни деца до учени по роботика. Приликата му с професионални роботи позволява да се използва в програми за професионално обучение за програмиране, автоматизация, компютърно зрение, CAD дизайн и изкуствен интелект. Fable обхваща целия спектър и е предназначен за обучение в 21 век ”, обяснява Моисей Пачеко, технически директор и съосновател. Fable също така се справя с възпитанието на други умения у учениците като общуването- насърчавайки развитието на езика и творчеството и логическите умения - развивайки психомотричността (връзката между умствените процеси и физическата активност) им чрез изграждане, постигайки по-голяма способност за решаване на задачи. Освен това подходът за опит и грешка в преподаването помага на учениците да получат незабавна обратна връзка, за да се адаптират и да се учат.
Безгранична креативност в класната стая
Комбинирането на функции, модули за изграждане и разширение дава на учениците неограничени възможности за създаване на различни видове роботи, които са в състояние да ходят, да карат, виждат, хвърлят, да използват лазер или „изберете и поставете“, т.е. да изберат нещата и да ги поставят правилно, които се изискват от индустрията в момента. Освен това учениците имат възможност да създадат нещо осезаемо и да го накарат да изпълнява действията, които програмират. Не са много областите съчетаващи креативността с инженерството и технологиите - но роботиката го прави. Когато студентите получават възможност да създадат нещо интерактивно, което смятат за готино, нивата на ангажираността им се увеличават и те запомнят повече информация. Възможно е да се изненадате от нещата, които децата могат да създадат, когато им бъдат предоставени правилната информация и инструменти.
Етикети
робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици
робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори