Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...

Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?

02 Юни 2020 г.
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?

Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво ще се случи в краткосрочен, средносрочен или дългосрочен план. Можем да бъдем сигурни, че животът ни, a като следствие и начинът, по който учим и общуваме, се е променил завинаги.

Всеки ден виждаме информация в новините, която ни кара да преразгледаме ситуацията и да търсим нови решения, за да се справим с настоящото положение по най-добрия възможен начин. Що се отнася до образованието, повечето от засегнатите страни бяха принудени да адаптират начина, по който се провеждат уроци. Въвеждането на нови методи на преподаване доведе до необходимостта да се създаде подходящо съдържание, като същевременно се предостави достъп на учениците до него.

Ситуацията във всяка държава е различна, ето защо не може да се обобщи каква ще е „новата норма“ в образованието. В момента в България се обсъждат три варианта за връщане в класните стаи от 15 септември 2020г. Всеки един от тях може да се приложи в зависимост от епидемиологичната обстановка в страната: присъствено обучение, частично присъствено обучение и дистанционно обучение.

·         Присъствен тип обучение: всички ученици са в класните стаи и е необходимо да се осигури препоръчителното разстояние помежду им, както и с учителя. Възможността за взаимодействие от всяко място с останалите присъстващи е от ключово значение, за да се гарантира безопасното разстояние и да се сведе до минимум рискът от заразяване. Интерактивният тъч дисплей улеснява комуникацията между учител и ученици, чрез споделянето на съдържание от дисплея към устройствата на учениците и обратно. Честото почистване на сензорните екрани и стилуса е задължително.  Интерактивните дисплеи на Newline работят с обикновен пасивен стилус, така че всеки от учениците може да работи със собствен стилус.

·         Частично присъствено обучение или смесено обучение: присъстват част от учениците, а останалите от класа се обучават дистанционно, като се редуват групите, които да посещават училище, така че определен брой на ученици едновременно да присъстват в класната стая, а останалите да са дистанционно в клас, но всички да посещават уроците „заедно“. Ще бъде необходимо да споделяте съдържанието с устройствата на учениците, независимо от това дали те присъстват физически или са дистанционно присъстващи и да се свързвате с домашно работещите ученици чрез видеоконферентна връзка,  съгласно средствата и политиките на всяко училище. Външната камера за запис на взаимодействието на учителя с интерактивния дисплей по време на урока е от ключово значение за привличане на вниманието на ученика. Ангажираността на дистанционно обучаваните ученици чувствително се увеличава, когато виждат учителя да работи, пише, рисува и т.н., както го прави в присъствените часове.

 

·         Дистанционно обучение: болшинството от учебните учереждения избират този тип обучение, както например Университета в Кеймбридж. Но практиката показва, че при липсата на присъствено обучение учениците губят интерес. За да се избегне това, онлайн лекциите трябва да наподобяват присъствените часове. Препоръчва се по време на видеоконферентните уроци да се използва външна камера насочена към преподавателя и показваща работата му върху интерактивния дисплей по време на часа. Ангажираността на присъстващите ще бъде значително увеличена. Същевременно уроците могат да бъдат записвани и след това да бъдат предоставени на учениците за допълнителен преглед.

Бъдещето е трудно да се предвиди, но е ясно, че промяната в интерактивните уроци е задължителна, цифровото съдържание е необходимо сега повече от всякога и най-важното е да имате необходимите инструменти за взаимодействие с учениците.

Нуждата от промяна е наложителна и с помощта на Newline имате възможността да я направите безопасно и лесно. Интерактивните дисплеи на Newline са съвместими с всеки образователен софтуер и всяко приложение за видеоконференции, и взаимодействат по много интуитивен начин с всяко друго устройство. 

Нашето общество се е променило напълно. Сега трябва да се възползваме максимално. Newline може да ви помогне да изнасяте ефективни онлайн уроци!

 

 



Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...
Новини
Партньори