Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Как американско училище повишава ангажираността на учениците с виртуална реалност ClassVR.

05 Май 2022 г.
Как американско училище повишава ангажираността на учениците с виртуална реалност ClassVR.
През последните 12 месеца, Sioux Central School в Айова, създава вълнуващи и ангажиращи уроци, използвайки виртуална и разширена реалност от ClassVR.
Разговаряме с Трой Тамс, инструктор по K-12 технологии и спонсор на STEM клуб в Sioux Central School, за това как трансформират ангажираността на учениците с ClassVR и какви са плановете им за бъдещето.

Свят на завладяващо съдържание, което да изследвате от класната стая
От началото на пътуването си с ClassVR, Sioux Central School е зает да изследва света все повече! От наука и география до история, учителите предоставят ТОЛКОВА много потапящи VR изживявания в рамките на своите уроци в редица предмети и класове! Трой ни разказа за някои от невероятните учебни преживявания на учениците.
„Използваме ClassVR в 1-ви клас и чак до 10-ти клас. Нашите ученици са изследвали толкова много в уроците си. Те са преживели екзопланети. Те са били свидетели на астероиден удар от първа ръка. Те кацнаха на Луната. Те обиколиха Международната космическа станция. Те посетиха окопите от Първата световна война. Те са посетили бежански лагери по целия свят. Те са обиколили 13-те колонии. Отидоха до Маунт Върнън на Джордж Вашингтон. Те са видели спуканата камбана на свободата. Списъкът продължава!”

Добавете преживявания с виртуална реалност във всеки урок, за да подобрите разбирането на предмета
В Sioux Central School учителите използват виртуална реалност, за да пренесат учениците си до невъзможни места, да изживеят невероятни неща и да им помогнат да се справят с трудни теми. Изживявайки уроците, те са в състояние наистина да разберат своето обучение по начини, които просто не са възможни с традиционните методи на преподаване.
„Наскоро научихме за динозаврите и вкаменелостите в първи клас. Използвайки ClassVR, учениците трябваше да бъдат T-Rex! Те трябваше да изпитат размера на вкаменелостите в сравнение с хората. Такива неща не можете да видите в учебника. Това са неща, които наистина не можете да схванете, без да ги преживеете. Децата си отиват с повече знания и разбиране по дадена тема, отколкото биха имали, ако гледат видео или четат за нея в учебник.

Виртуална реалност = подобрена ангажираност на учениците
Най-голямата полза от използването на виртуална реалност в Sioux Central School? Ангажираност! Трой и другите учители са открили, че целият клас е напълно ангажиран с обучението си, когато изследва в ClassVR. Те създават невероятни, незабравими уроци, които привличат вниманието на всички техни ученици – като някои дори празнуват рождените си дни във VR!
„Най-голямото въздействие върху нашите ученици е ангажираността. Има 100% внимание, когато децата участват. Ако покажете видеоклип в класа, някои ученици може да погледнат настрани и да не обърнат внимание. Но с ClassVR децата са ангажирани по всяко време.
„Преподавам makerspace и правим някои дейности с ClassVR. Водих детски градини в Disney World или на посещение при Дядо Коледа на рождените им дни – и те наистина го обичат. Те няма да спрат да разказват след това! Получих телефонни обаждания от техните родители с думите „благодаря, че направихте този рожден ден изключително специален“ и всичко това стана възможно благодарение на ClassVR.”

Какво следва?
Гледайки напред, Sioux Central School се стремят да продължат да интегрират VR в своето обучение по компютри и грамотност. От създаването на свои собствени виртуални светове в CoSpaces и изживяването им в ClassVR, до насърчаването на своите ученици от Title III да четат, като им позволяват да стъпят на страниците на книгите – Трой и останалите учители в Sioux Central School имат големи планове!
„Искаме да се потопим повече в CoSpaces. Възнамерявам да създам клуб по кодиране след училище и да позволя на децата да влязат и да кодират в CoSpaces и да изследват своите творения в ClassVR. Това е единият път, по който планираме да продължим. Също така искаме да се насочим към нашите деца от Title III, които нямат страст към четенето. Искаме да ги потопим в книгите и да ги оставим да преживеят историите. Това наистина ще помогне да направим четенето вълнуващо!”

Как бихте обобщили ClassVR?
Когато го попитаха за последен коментар за ClassVR, Трой отговори:
„ClassVR създава способност на учениците да изживяват неща и да отидат на места, които вероятно никога не биха получили шанса да преживеят иначе!“

Още хиляди училища като Sioux Central School използват ClassVR в САЩ и по света. Научете повече за ClassVR, като резервирате демонстрация днес.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори