Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Математика с виртуална реалност ClassVR– Линии и ъгли (ученическа възраст 14-15)
03 Юни 2020 г.
Гимназия Франклин, Ливония, Мичиган
За да започнат урока, учениците разгледаха постери с различни ъгли и линии, за да си припомнят ключовите термини. След това разгледаха ъглите и линиите в класната стая, да имат тактилен опит от първа ръка за тези понятия. После разшириха обхвата до разглеждане на ъглите и линиите около училището.
Учебни цели:
Математика
Идентифициране на линия и форма (кръг, правоъгълник, триъгълник);
Идентифициране на атрибутите на линиите, кръговете и ъглите с еквивалентни мерки;
Идентифициране на атрибутите на перпендикулярни линии, успоредни линии и сегменти от линии, ъгли и кръгове.
Практическа сесия:
Сесията започна с преглед на постерите за линии и ъгли, след което стартирахме плейлиста на ClassVR. За да приложат своите разбирания, учениците трябваше да намерят линии и ъгли на прожектирани на дъската архитектурни сгради. Използвайки цифрово мастило и гума, децата идентифицираха различните линии и ъгли на сградите. След това сложиха очилата за виртуална реалност ClassVR, за да изследват всички линии и ъгли във виртуалния свят. Беше използвана динамичната точка, за улеснение на групата в преживяването, докато си сътрудничиха за различните линии и ъгли в 360-градусовия свят.
Влияние върху обучението:
Учениците бяха 100% ангажирани по време на целия урок. Те обичат да ползват очилата ClassVR за по-ефективно обучение. Вербалните комуникации и сътрудничеството бяха изключително през цялата сесия.
За да започнат урока, учениците разгледаха постери с различни ъгли и линии, за да си припомнят ключовите термини. След това разгледаха ъглите и линиите в класната стая, да имат тактилен опит от първа ръка за тези понятия. После разшириха обхвата до разглеждане на ъглите и линиите около училището.
Учебни цели:
Математика
Идентифициране на линия и форма (кръг, правоъгълник, триъгълник);
Идентифициране на атрибутите на линиите, кръговете и ъглите с еквивалентни мерки;
Идентифициране на атрибутите на перпендикулярни линии, успоредни линии и сегменти от линии, ъгли и кръгове.
Практическа сесия:
Сесията започна с преглед на постерите за линии и ъгли, след което стартирахме плейлиста на ClassVR. За да приложат своите разбирания, учениците трябваше да намерят линии и ъгли на прожектирани на дъската архитектурни сгради. Използвайки цифрово мастило и гума, децата идентифицираха различните линии и ъгли на сградите. След това сложиха очилата за виртуална реалност ClassVR, за да изследват всички линии и ъгли във виртуалния свят. Беше използвана динамичната точка, за улеснение на групата в преживяването, докато си сътрудничиха за различните линии и ъгли в 360-градусовия свят.
Влияние върху обучението:
Учениците бяха 100% ангажирани по време на целия урок. Те обичат да ползват очилата ClassVR за по-ефективно обучение. Вербалните комуникации и сътрудничеството бяха изключително през цялата сесия.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори