Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Мултимедийни проектори Casio осветяват експонати в Музея по естествена история в Берлин.

15 Август 2017 г.

Мултимедийни проектори Casio осветяват експонати в Музея по естествена история в Берлин.



 

 

Casio проектори слагат Ти-Рекс в светлината на прожекторите

 

От декември 2015 г. "Tristan" събира тълпи в природонаучния музей на Музея по естествена история в Берлин. Персоналът на музея е разработил сложна медийна концепция, която учи посетителите на всичко, което трябва да знаят за скелета на Tи Рекс, включително последните откритя. Концепцията използва единадесет проектора от CASIO.

 

Окъпан в сребристо-черна светлина, Тристан се крие между колоните от деветнайсети век на музея. Скелетът на единствения Tyrannosaurus rex в Европа е дълъг дванадесет метра от носа до опашката. Над главите на посетителите, Тристан простира широко силните си челюсти. Дългите остри зъби вероятно са били последното нещо, което някога са виждали много същества от кредата. Този хищник е толкова стар, че реалната му възраст може да бъде оценена на няколко милиона години. Всичко, което е останало от огромното му тяло са вкаменени кости. Въпреки това, той остава ужасяващ и завладяващ екземпляр.

 

Около 500 000 посетители са се взирали в Тристан само през първата половина на 2016 г. Музеят обикновено очаква да види това много посетители през цялата година. Персоналът на музея е работил почти цяла година, за да гарантира, че този изключителен експонат ще получи платформата, която заслужава.

 

В сравнение с огромния скелет петте тънки информационни екрани в голямата зала изглеждат доста скромни. Малки светлини блестят по страните на черните подиуми. Текстът на предната част на подиума дава отговори на ключовите въпроси за Tristan. Привличащи погледите обаче са високите стъклени екрани на всеки подиум. Динозаври се стрелкат като призраци по екрана. Една гигантска, блестяща версия на необичайния тумор върху челюстта на Тристан лежи във въздуха. В други анимации, посетителите откриват какво е това, което учените считат за толкова интересно за Тристан.

 

Позицията на всеки подиум е внимателно подбрана, така че да е възможно да видите динозавъра през екраните, докато гледате анимациите. Едва можете да забележите източника на анимациите: Петте Green Slim XJ-A257 проекторa от CASIO са окачени на тавана на изложбената зала, излъчващи безшумни кадри върху замръзналите екрани в непрекъснат цикъл.

 

Анимирани фукции смайват посетителите.

Шестте други проектора XJ-UT310WN от серията Ultra Short Throw, дарени на музея от CASIO, са още по-трудни за намиране. Те са скрити в бетонния подиум (имитация на камък), който служи като трон на Тристан. Тяхната задача е да оживят ниши, вградени в бетонния подиум - изненада, която посетителите трябва сами да открият. На пръв поглед нишите изглеждат почти празни - едно копие на куха кост, например лежи в една от просторните стъклени кутии. Но когато посетителят открие и задейства сензор върху кутията, причината за празното пространство до експонатите става ясна: светлината внезапно преминава през стъклените кутии, разкривайки скрития по-рано обяснителен текст. Сини точки светятдо всяка отделна текстова кутия и кратки филми придружават подчертаните пасажи.

 

Скритите анимации са част от философията на музея. Уве Молдрзик, Директор на изложбата за Тристан обяснява: „Използваме медия, за да създадем още по-вълнуваща атмосфера. Така че на пръв поглед не трябва да изглежда като медии ". Той добавя, че затова музеят обича да измисля собствените си идеи, а не да избира" стандартна опция ":" Първо, ние винаги разглеждаме какво е приложимо към темата на изложбата. Тогава в някои случаи става очевидно, че можем да постигнем нашата цел, използвайки медиите. "

 

Както прожекционните анимационни дисплеи, така  и информационните екрани за стъкло са продукт на колективната работа на екипа от дванадесет човека от изложението. Валентин Хенинг, медиен техник в музея, заедно с колегите си е тествал един CASIO проектор, за да види какви ефекти могат да бъдат постигнати с помощта на различни стъклени екрани. "Трябваше да имаме известна гъвкавост с него. Това беше важно за нас", обяснява Хенинг. "Екранът за проектиране е перфектен, защото посетителите могат да продължат да гледат оригиналната експозиция, като същевременно получаватт допълнителна информация."

 

Настройването на дисплеите в нишите изисква известно експериментиране - само един ден преди откриването, Хенинг добави допълнителен филм към стъклените кутии, за да се увери, че текстът става видим само след като посетителите активират сензорите. От самото начало беше очевидно, че проекторите CASIO ще бъдат използвани за изложението Tristan. "Източниците на светлина не трябва да се нуждаят от повече време, за да се включат, трябва да са там, веднага щом включим захранването, това беше много важно за нас", обяснява Хенинг. "Фактът, че лампите им могат да издържат около 20 000 часа, без да е необходимо да се подменят, също е една от причините, поради които помолихме компанията да подкрепи нашата изложба". Що се отнася до CASIO, това беше лесно решение. Марио Фелхолтер, координатор проекти в CASIO, незабавно удовлетвори искането: "Това беше случай, в който екип работи в тясно сътрудничество с нашите проектори, а след това ни зададе конкретен въпрос. И ние бяхме развълнувани от самия проект!"

 

Отзивите на посетителите показаха, че музеят направи правилния избор с неговата фина медийна концепция. И цялата музейна индустрия е впечатлена от стъклените информационни екрани и анимираните дисплеи. "Вече бяхме попитани няколко пъти как сме го постигнали от техническа гледна точка", заяви ве Молдрзик, Директор на изложбата за Тристан.

 

CASIO също се вълнуват отконцепцията за креативни медии. "Нашето сътрудничество с изложението Tristan ни показа, че има съвсем нови възможности за приложение за нашите проектори", казва удовлетворен Марио Фелхолтер. "Ние също сме много горди, че нашите проектори помогнаха да се направи визията на изложбата по такъв впечатляващ начин".

 

 

Casio проектори слагат Ти-Рекс в светлината на прожекторите

 

От декември 2015 г. "Tristan" събира тълпи в природонаучния музей на Музея по естествена история в Берлин. Персоналът на музея е разработил сложна медийна концепция, която учи посетителите на всичко, което трябва да знаят за скелета на Tи Рекс, включително последните откритя. Концепцията използва единадесет проектора от CASIO.

 

Окъпан в сребристо-черна светлина, Тристан се крие между колоните от деветнайсети век на музея. Скелетът на единствения Tyrannosaurus rex в Европа е дълъг дванадесет метра от носа до опашката. Над главите на посетителите, Тристан простира широко силните си челюсти. Дългите остри зъби вероятно са били последното нещо, което някога са виждали много същества от кредата. Този хищник е толкова стар, че реалната му възраст може да бъде оценена на няколко милиона години. Всичко, което е останало от огромното му тяло са вкаменени кости. Въпреки това, той остава ужасяващ и завладяващ екземпляр.

 

Около 500 000 посетители са се взирали в Тристан само през първата половина на 2016 г. Музеят обикновено очаква да види това много посетители през цялата година. Персоналът на музея е работил почти цяла година, за да гарантира, че този изключителен експонат ще получи платформата, която заслужава.

 

В сравнение с огромния скелет петте тънки информационни екрани в голямата зала изглеждат доста скромни. Малки светлини блестят по страните на черните подиуми. Текстът на предната част на подиума дава отговори на ключовите въпроси за Tristan. Привличащи погледите обаче са високите стъклени екрани на всеки подиум. Динозаври се стрелкат като призраци по екрана. Една гигантска, блестяща версия на необичайния тумор върху челюстта на Тристан лежи във въздуха. В други анимации, посетителите откриват какво е това, което учените считат за толкова интересно за Тристан.

 

Позицията на всеки подиум е внимателно подбрана, така че да е възможно да видите динозавъра през екраните, докато гледате анимациите. Едва можете да забележите източника на анимациите: Петте Green Slim XJ-A257 проекторa от CASIO са окачени на тавана на изложбената зала, излъчващи безшумни кадри върху замръзналите екрани в непрекъснат цикъл.

Анимирани фукции смайват посетителите.

Шестте други проектора XJ-UT310WN от серията Ultra Short Throw, дарени на музея от CASIO, са още по-трудни за намиране. Те са скрити в бетонния подиум (имитация на камък), който служи като трон на Тристан. Тяхната задача е да оживят ниши, вградени в бетонния подиум - изненада, която посетителите трябва сами да открият. На пръв поглед нишите изглеждат почти празни - едно копие на куха кост, например лежи в една от просторните стъклени кутии. Но когато посетителят открие и задейства сензор върху кутията, причината за празното пространство до експонатите става ясна: светлината внезапно преминава през стъклените кутии, разкривайки скрития по-рано обяснителен текст. Сини точки светятдо всяка отделна текстова кутия и кратки филми придружават подчертаните пасажи.

Скритите анимации са част от философията на музея. Уве Молдрзик, Директор на изложбата за Тристан обяснява: „Използваме медия, за да създадем още по-вълнуваща атмосфера. Така че на пръв поглед не трябва да изглежда като медии ". Той добавя, че затова музеят обича да измисля собствените си идеи, а не да избира" стандартна опция ":" Първо, ние винаги разглеждаме какво е приложимо към темата на изложбата. Тогава в някои случаи става очевидно, че можем да постигнем нашата цел, използвайки медиите. "

Както прожекционните анимационни дисплеи, така  и информационните екрани за стъкло са продукт на колективната работа на екипа от дванадесет човека от изложението. Валентин Хенинг, медиен техник в музея, заедно с колегите си е тествал един CASIO проектор, за да види какви ефекти могат да бъдат постигнати с помощта на различни стъклени екрани. "Трябваше да имаме известна гъвкавост с него. Това беше важно за нас", обяснява Хенинг. "Екранът за проектиране е перфектен, защото посетителите могат да продължат да гледат оригиналната експозиция, като същевременно получаватт допълнителна информация."

Настройването на дисплеите в нишите изисква известно експериментиране - само един ден преди откриването, Хенинг добави допълнителен филм към стъклените кутии, за да се увери, че текстът става видим само след като посетителите активират сензорите. От самото начало беше очевидно, че проекторите CASIO ще бъдат използвани за изложението Tristan. "Източниците на светлина не трябва да се нуждаят от повече време, за да се включат, трябва да са там, веднага щом включим захранването, това беше много важно за нас", обяснява Хенинг. "Фактът, че лампите им могат да издържат около 20 000 часа, без да е необходимо да се подменят, също е една от причините, поради които помолихме компанията да подкрепи нашата изложба". Що се отнася до CASIO, това беше лесно решение. Марио Фелхолтер, координатор проекти в CASIO, незабавно удовлетвори искането: "Това беше случай, в който екип работи в тясно сътрудничество с нашите проектори, а след това ни зададе конкретен въпрос. И ние бяхме развълнувани от самия проект!"

Отзивите на посетителите показаха, че музеят направи правилния избор с неговата фина медийна концепция. И цялата музейна индустрия е впечатлена от стъклените информационни екрани и анимираните дисплеи. "Вече бяхме попитани няколко пъти как сме го постигнали от техническа гледна точка", заяви ве Молдрзик, Директор на изложбата за Тристан.

CASIO също се вълнуват отконцепцията за креативни медии. "Нашето сътрудничество с изложението Tristan ни показа, че има съвсем нови възможности за приложение за нашите проектори", казва удовлетворен Марио Фелхолтер. "Ние също сме много горди, че нашите проектори помогнаха да се направи визията на изложбата по такъв впечатляващ начин".
  



Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори