Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Мултимедийни проектори Panasonic преминават границите на светлина, пространство и звук за фестивала Lightool

20 Март 2019 г.
Известен със своите годишни илюминации, град Блекпул има дълга история с експерименти със светлина. Първоначално са използвани сосем дъгови лампи през 1879 г., които някога са били наричани „изкуствено слънце“, за осветяване на улиците, продължават да впечатляват посетителите с мащаб и професионализъм през последните десетилетия.
През последните години тези иновации са под формата на проект Lightpool, допълнителна форма на развлечение по време на илюминациите, която има за цел да обедини света на изкуството и забавленията. През 2018 г. един от най-големите акценти бе комбинацията от класическа музика и най-съвременна картинна прожекция, в представянето на "Одисея на светлината", което бе официалният старт на Blackpool 2018 Lightpool Festival.
Продуциран от Алекс Ринслер, директор на Lightpool Festival, Light Odyssey е техническо и творческо сътрудничество между QED Productions, Филхармоничния оркестър на Би Би Си, Училището за музика и драма Guildhall и невероятно талантливият екип от дигитални артисти, които създават спиращи дъха проекти и изпълнения на живо през деветдесет минутно шоу. Спектакълът е заснет и в 360 градуса от Philharmonic Lab, създаден от Би Би Си Филхармония, за да изследва нови начини публиката да изживее оркестрална музика.
Работейки заедно с Алекс Ринслер, QED Productions беше избраният партньор, който успя да оживи идеите в сложното предизвикателство, свързано с прожектирането, което изисква проекторите да работят около няколко полилеи, в една от най-големите бални зали в Европа.


Това стана възможно само чрез използването на най-новите медийни сървъри и технологията за лазерна прожекция с висока яркост"
Когато Алекс се обърна за първи път към QED с идеята за Light Odyssey, стана ясно, че мащабът на творческата амбиция е толкова голям, колкото и техническите предизвикателства.
"Залата на императрицата е една от най-големите бални зали в Европа, а също и една от най-богато украсените. Великолепните полилеи не могат да бъдат премахнати и са разположени в неправилно оформление, така че беше огромно предизвикателство да се изясни как да покриеш таван без да хвърлят сенки и как да създадем работещ шаблон, който да отговаря на нуждите на всички аниматори ”, заяви директорът на QED Пол Уигфийлд.
В подготовката за създаването на изпълнението, QED Productions трябваше да разберат напълно пространството, което имаха, преди да проучат пазара, за да видят кои проектори предлагат гъвкавостта да изпълнят задачата.
Пол продължи: „Знаехме, че техническото решение би било малка главоблъсканица и че ще изисква много точен модел за създаване на съдържание, както и близо до невъзможни позиции и ъгли на инсталация на проекторите. При първоначалните посещения на място трябваше да открием всички потенциални позиции на прожекционни апарати и решаване на въпроса дали е действително постижимо. След като установихме, че е възможно, решихме да сканираме и да моделираме балната зала, след което успяхме да планираме оформлението на прожекционния апарат и да прожектираме UV шаблона за артистите. "



Решението е да се използват 24 проектора Panasonic като надеждно решение за позициониране в балната зала, дори и сред аудиторията и оркестъра. За целта са необходими 16 PT-RZ31K 30000 луменови проектора, за да покрият най-големите площи на фасадите и таваните, като осем PT-RZ21K 20 000 лумен лазерни проектора се използват за попълване на по-малките области около стените и колоните.
Характеристиките, които също повлияха на това решение, включват качеството на прожекцията, която се оказа надеждна и гъвкава по време на експлоатацията им. В допълнение, дискретното представяне на проекторите гарантира, че няма отвличане на вниманието на публиката 
„3-чиповите DLP лазерни проектори на Panasonic осигуряват най-високата светлинна мощност от всички други проектори в техния клас, докато използват по-малко енергия. Те също са изключително тихи, което е много важно съображение, когато публиката седи толкова близо до машините. Наличието на лазерни източници на светлина означава, че е възможно да се монтират в каквато и да е ориентация и под всякакъв ъгъл спрямо повърхността - каза Пол Уигфийлд.
Реално казано, не е възможно да се направи резервно копие на нещо подобно, поради физическите ограничения, така че проекторите трябва да бъдат напълно надеждни.
Освен това, проекторите предлагат високо ниво на свързаност, за да гарантират, че може да бъде показана гама от съдържание.



Пол добави: „Съдържанието беше предварително визуализирано и възпроизведено на място с помощта на четири маскиращи 4x4pro медийни сървъра, оборудвани с четириядрени DVI VFC карти. 48-те индивидуални изхода с резолюция 1920 x 1200 (основна и резервна) бяха захранени с Lightware FR65x65 DVI матричен превключвател и след това бяха разпределени към всеки проектор с помощта на поръчковата оптична система QED, която осигурява контрол на сигнала и мрежата. Harris Predator II 16-канален DVI мулти-зрител позволи наблюдение на всички сигнали на проектора от контролната позиция, и маскиране на медийния сървър състав е постигната с помощта на QED KVM Xtreme система, за да се даде възможност на екипа да огъва и снажда образа на цифровото платно.
„Въпреки че шаблонът за анимация е с резолюция 10 000 x 3 813 пиксела и трябваше да се възпроизведе почти час видеосъдържание с пълно движение, всички творци се изправиха пред предизвикателството и не само успяха да се справят в невероятно тесни срокове, но и с впечатляващо разнообразно визуално съдържание. стилове и музикални интерпретации. "
Комбинирайки всички елементи заедно, проекторите на Panasonic позволяват на рекламодателите свободата да изследват своя потенциал и да продължат традицията да експериментират със светлината, която Блекпул винаги е представял.
" Одисея на светлината беше необикновено пътуване, а представянето на нощта ще бъде запомнено от всички като нощта, когато балната зала" Императрица "оживя в изблик от цветове и звуци", заключва Пол Уигфийлд.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори