Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Над 700 интерактивни дисплеи Newline RS в училищен район в Далас.

19 Септември 2022 г.
Над 700 интерактивни дисплеи Newline RS в училищен район в Далас.
Grapevine-Colleyville Independent School District е държавна училищна система до 12 клас, разположена в Далас. Те са ангажирани с образователни постижения и смели, иновативни подходи към преподаването и ученето. Grapevine-Colleyville ISD обхваща от предучилищен до 12-ти клас и обучава около 14 000 ученици от два града.

Предизвикателство
Grapevine-Colleyville ISD планираше да обнови напълно своите екосистеми с традиционни проектори в класната стаи. Те искаха устройство, което да увеличи интерактивността и сътрудничеството в ежедневните им уроци.
Фокусът на Grapevine-Colleyville ISD е върху технологията, съсредоточена върху улесняването на обучението за учителите, за да предоставят уроци на високо ниво и да ги освободят от предната част на класната стая. Така че те се нуждаеха от устройство, което е интуитивно и лесно за използване, без да се изисква специално обучение за техните учители. Устройство, което позволява централна система за управление, за да помогне екипа за техническа поддръжка. А устройство, което не изисква специален стилус или писалка, би позволило на Grapevine-Colleyville ISD да премахне бариерите пред учениците.
Когато COVID-19 започна да възпрепятства присъственото обучение през пролетта на 2020 г., Grapevine-Colleyville ISD започна да изработва стратегия за връщане в класната стая, която ще бъде лесен преход за всички, включително учители, присъствени и дистанционни ученици.

Решение
По препоръка на своя доставчик Trox, Grapevine-Colleyville ISD обедини усилия с Newline Interactive, за да внедри над 700 RS и RS+ серия интерактивни сензорни дисплеи в своите училища.
Руководството на Grapevine-Colleyville ISD беше особено впечатлено от яркостта и яснотата на панелите. Техните учители и ученици работеха с амортизирани проектори, което затрудняваше виждането или четенето на показаното изображение. Преминаването към интерактивни дисплеи Newline направи незабавно впечатление по отношение на четливостта на показвания текст и ярките, яснии цветове на възпроизвежданите видеоклипове. Възможността да се пише директно върху сензорния екран без нужда от специален стилус позволи на ученици от всички възрасти да взаимодействат директно с дисплея и своите уроци.
По време на пилотната програма бяха заменени проекторите на учителите с дисплеи Newline и не предложиха обучение, за да тестват колко интуитивни са дисплеите. Учителите откриха, че могат незабавно да започнат с уроците си, да се свържат с лекота с Google Drive и Google Classroom, да си водят бележки и много повече.
Малко след инсталациите, COVID-19 спря присъственото обучение. С нов вид предизвикателство за безопасност, Grapevine-Colleyville беше благодарен, че има силен партньор в лицето на Newline, който работи с училищния район, за да намери най-доброто решение за неочакваната ситуация. Крайната цел беше да се добави Newline към екосистемата, така че да не се налага учителите да изучават нова система и да им се предостави начин да преподават както на присъствени, така и на отдалечени ученици едновременно.
След проучване Grapevine-Colleyville добави към своята екосистема и уеб камера, монтирана от тавана, обърната към учителя и дисплея, както и микрофони, така че учителите да се чуват по-ясно, докато носят маски за безопасността на всички.

Резултати
По време на първоначалните инсталации учителите си възвърнаха свободата да се движат из класната си стая и да не бъдат привързани към бялата дъска. Вградените компютри дадоха на учителите цялата мощ на работния плот на дисплеите. А вграденото безжично предаване им позволи да споделят съдържание от своя смартфон или таблет на интерактивния дисплей Newline, без да се налага да бъдат закотвени до него.
Учителите и учениците се радваха да взаимодействат с дисплеите Newline по време на час. Като дигитални местни хора, учениците харесаха възможността да докосват и взаимодействат с интуитивния сензорен екран точно както биха направили със смартфон или таблет у дома. Учениците започнаха да си играят с дисплея и дори развълнувано показваха на учителите многото неща, които дисплеят може да направи.
Изправен пред предизвикателствата на преподаването по време на COVID-19, Grapevine-Colleyville успя да постигне ясен успех от момента, в който учениците започнаха бавно да се връщат към присъствено обучение.
Училищният район имаше почти равномерно разделение между учениците, които искаха да се върнат в класната стая и тези, които искаха да останат на дистанционно обучение. Вместо да се налага да преподават един и същи урок два пъти, променяйки своя урок, за да пасне по-добре на отдалечена среда, учителите на Grapevine-Colleyville ISD можеха да преподават своя урок само веднъж и без да правят никакви корекции за отдалечени ученици, освен преподаването пред камера.
С наличието на уеб камера, насочена към учителя и дисплея, учителите могат да поставят лаптопа си пред себе си, за да виждат отдалечените си ученици и да преподават, сякаш са в стаята с тях. С допълнителни микрофони учениците чуват по-добре учителите си, докато носят маски, за да се предотврати разпространението на COVID-19.
Тежестта върху учителите беше намалена в стресиращата ситуация чрез интегриране на Newline интерактивни дисплеи, екосистема, с която те бяха запознати, в смесена учебна среда, която кара учениците да учат дори в пандемия.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори