Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Наука с виртуална реалност ClassVR – Взаимосвързани системи (ученическа възраст 10-11)

11 Юни 2020 г.
Наука с виртуална реалност ClassVR – Взаимосвързани системи (ученическа възраст 10-11)
Подготвително училище Нокс, Ню Саут Уелс, Австралия
За да изследват взаимосвързаните системи, учениците проведоха наблюдения на живи същества. Трябваше да отговорят на въпроса: Как живите същества се адаптират според променящата се среда? Децата започнаха с проучване на биомите на тропическите гори и с провеждането на изследователски проект за различните биоми, открити на Земята и техните прилики и разлики.
Учениците изследваха човешкото въздействие върху различни среди, правеха бъдещи прогнози за човешкото въздействие и проучваха как животните са се адаптирали.

Учебни цели:
Изследване на влиянието на околната среда върху растежа, оцеляването и адаптацията на организмите.
Дефиниране на проблеми и създаване, модифициране и проследяване на алгоритми за разработване на решения.

Практическа сесия:
Децата влязоха в ролята на учени, изследващи човешкото въздействие върху различни среди по земята. Задачата им беше с помощта на очила за виртуална реалност ClassVR, да проучат една конкретна среда, да идентифицират ключовите й характеристики и класификации и да оценят човешкото влияние във времето върху тази среда. Откритията от проучването трябваше да бъдат представени с инетрактивен ARCube.
Различните перспективи на средите бяха създадени с CoSpaces. Беше включен и гласов коментар на английски език. При проектирането на своя ARCube, учениците следваха следния разширен план: запознаване с околната среда на тропическите гори, включително четири биома с етикетирани растения и животни; как хората са повлияли на околната среда на дъждовните гори; индивидуални изследвания на собствената им среда (дълбоки морета, коралови рифове, пустини и др.), идентифициране на нейните уникални характеристики и очертаване защо са важни; обясняване как околната среда е била повлияна от хора и / или животни; и накрая, учениците избират едно животно, което е трябвало да се адаптира, за да оцелява в своята среда.

Влияние върху обучението:
Създаването на ARCube ангажира всички ученици, дори и тези без технологичен опит! Това е забавна, практична и интерактивна платформа, която позволява на децата да развият и разширят своята база от умения за кодиране на всички нива. Той предостави на учениците възможност да демонстрират знания и разбиране на ниво, подходящо за техните нужди и следователно е персонализиран инструмент за оценка, който даде по-дълбоко разбиране на съдържанието. Използването на виртуалната и разширената реалност в класната стая допринесе за неимоверно израстване на учениците във всички ключови области на обучение.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори