Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Наука с виртуална реалност ClassVR – Взаимосвързани системи (ученическа възраст 10-11)
11 Юни 2020 г.
Подготвително училище Нокс, Ню Саут Уелс, Австралия
За да изследват взаимосвързаните системи, учениците проведоха наблюдения на живи същества. Трябваше да отговорят на въпроса: Как живите същества се адаптират според променящата се среда? Децата започнаха с проучване на биомите на тропическите гори и с провеждането на изследователски проект за различните биоми, открити на Земята и техните прилики и разлики.
Учениците изследваха човешкото въздействие върху различни среди, правеха бъдещи прогнози за човешкото въздействие и проучваха как животните са се адаптирали.
Учебни цели:
Изследване на влиянието на околната среда върху растежа, оцеляването и адаптацията на организмите.
Дефиниране на проблеми и създаване, модифициране и проследяване на алгоритми за разработване на решения.
Практическа сесия:
Децата влязоха в ролята на учени, изследващи човешкото въздействие върху различни среди по земята. Задачата им беше с помощта на очила за виртуална реалност ClassVR, да проучат една конкретна среда, да идентифицират ключовите й характеристики и класификации и да оценят човешкото влияние във времето върху тази среда. Откритията от проучването трябваше да бъдат представени с инетрактивен ARCube.
Различните перспективи на средите бяха създадени с CoSpaces. Беше включен и гласов коментар на английски език. При проектирането на своя ARCube, учениците следваха следния разширен план: запознаване с околната среда на тропическите гори, включително четири биома с етикетирани растения и животни; как хората са повлияли на околната среда на дъждовните гори; индивидуални изследвания на собствената им среда (дълбоки морета, коралови рифове, пустини и др.), идентифициране на нейните уникални характеристики и очертаване защо са важни; обясняване как околната среда е била повлияна от хора и / или животни; и накрая, учениците избират едно животно, което е трябвало да се адаптира, за да оцелява в своята среда.
Влияние върху обучението:
Създаването на ARCube ангажира всички ученици, дори и тези без технологичен опит! Това е забавна, практична и интерактивна платформа, която позволява на децата да развият и разширят своята база от умения за кодиране на всички нива. Той предостави на учениците възможност да демонстрират знания и разбиране на ниво, подходящо за техните нужди и следователно е персонализиран инструмент за оценка, който даде по-дълбоко разбиране на съдържанието. Използването на виртуалната и разширената реалност в класната стая допринесе за неимоверно израстване на учениците във всички ключови области на обучение.
За да изследват взаимосвързаните системи, учениците проведоха наблюдения на живи същества. Трябваше да отговорят на въпроса: Как живите същества се адаптират според променящата се среда? Децата започнаха с проучване на биомите на тропическите гори и с провеждането на изследователски проект за различните биоми, открити на Земята и техните прилики и разлики.
Учениците изследваха човешкото въздействие върху различни среди, правеха бъдещи прогнози за човешкото въздействие и проучваха как животните са се адаптирали.
Учебни цели:
Изследване на влиянието на околната среда върху растежа, оцеляването и адаптацията на организмите.
Дефиниране на проблеми и създаване, модифициране и проследяване на алгоритми за разработване на решения.
Практическа сесия:
Децата влязоха в ролята на учени, изследващи човешкото въздействие върху различни среди по земята. Задачата им беше с помощта на очила за виртуална реалност ClassVR, да проучат една конкретна среда, да идентифицират ключовите й характеристики и класификации и да оценят човешкото влияние във времето върху тази среда. Откритията от проучването трябваше да бъдат представени с инетрактивен ARCube.
Различните перспективи на средите бяха създадени с CoSpaces. Беше включен и гласов коментар на английски език. При проектирането на своя ARCube, учениците следваха следния разширен план: запознаване с околната среда на тропическите гори, включително четири биома с етикетирани растения и животни; как хората са повлияли на околната среда на дъждовните гори; индивидуални изследвания на собствената им среда (дълбоки морета, коралови рифове, пустини и др.), идентифициране на нейните уникални характеристики и очертаване защо са важни; обясняване как околната среда е била повлияна от хора и / или животни; и накрая, учениците избират едно животно, което е трябвало да се адаптира, за да оцелява в своята среда.
Влияние върху обучението:
Създаването на ARCube ангажира всички ученици, дори и тези без технологичен опит! Това е забавна, практична и интерактивна платформа, която позволява на децата да развият и разширят своята база от умения за кодиране на всички нива. Той предостави на учениците възможност да демонстрират знания и разбиране на ниво, подходящо за техните нужди и следователно е персонализиран инструмент за оценка, който даде по-дълбоко разбиране на съдържанието. Използването на виртуалната и разширената реалност в класната стая допринесе за неимоверно израстване на учениците във всички ключови области на обучение.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори