Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Наука с виртуална реалност ClassVR – Микробите (ученическа възраст 10-11)

18 Юни 2020 г.
Наука с виртуална реалност ClassVR – Микробите (ученическа възраст 10-11)
Британско училище, Брюксел, Белгия
Британското училище в Брюксел работи с Integrated Learning Themes (ILT), който свързва всички традиционни основни теми в тематичен подход за обучение. Този срок работим с акцент върху Първата и Втората световна война, но също така и върху необходимостта да бъдат обхванати основните научни концепции от работата на микроорганизмите. Тези теми на на пръв поглед може да не изглеждат очевидно свързани, но с прилагането на малко VR магия може да се оформи интересен и вълнуващ мост между тях.

Учебни цели:
Запознаване на класа с микроскопични организми.
Разпознаване на основните видове микроорганизми.
Разбиране на влиянието на микроорганизмите в реалния свят.

Практическа сесия:
Ученисите работиха по темите за войната и мира, разглеждайки различни конфликти през вековете, включително с посещение на мястото на историческата битка за Ватерло и разследване на основните миротворци в света, но беше трудно да си представят условията, които войниците в окопите на Първата световна война е трябвало да издържат. Това беше мястото за включване на очилата за виртуална реалност ClassVR. По 1 очила на група от трима и ClassView на интерактивната дъска, децата бяха въвлечени в „Преживяване в окопите през Първата световна война“. След като проучихме наистина ужасните условия, които войниците е трябвало да преживеят, стигнаха до причината за разболяването на много от войниците. По този начин се свързаха идеите на войната с тези на научната тема. Обсъдиха, че войниците са били силно подложени на инфекции от редица бактерии и вируси в тези антисанитарни условия. Разбира се, не можеха да видят тези микроскопични същества, така че отново използваха раздела на VR за биология, за да се доближат до тези малки същества, завъртяйки всяка клетка, за да изучат нейната структура.

Влияние върху обучението:
Децата бяха много развълнувани и ангажирани със системата, тъй като усещаха, сякаш в самите траншеи. Когато трябваше да работят върху задачата за идентифициране на особеностите на различните микроорганизми в тетрадките си, те изпитваха нов ентусиазъм към тема, която би била много суха, ако се подходи по друг по-традиционен метод. Фактът, че използваха ClassVR технология при първият им урок за микробите, действаше като кука, върху която да закачат цялото си бъдещо обучение по тази тема.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори