Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Наука с виртуална реалност ClassVR – Цифрови модели на клетки (ученическа възраст 6-12)

20 Август 2020 г.
Наука с виртуална реалност ClassVR – Цифрови модели на клетки (ученическа възраст 6-12)
Дрю Варндорф, учител в начално училище Хартуей, Синсинати, Охайо:
„Този урок може да се направи като обогатяване или като технологично разширение в рамките на научната програма. Използва се за подпомагане на визуалното и концептуалното разбиране на клетките и техните органели, като същевременно се добавя технологичен и дизайнерски елемент. Учениците трябва да имат или да получават информация за клетките, растенията и животните, както и за органелите. Количеството органели и функции може да бъде избрано според учебната програма. Учениците трябва да имат основно разбиране по CoSpaces или Tinkercad, за да проектират цифрово клетката. " 

Учебни цели:
Учениците да приложат знанията си за клетките и да създадат 3D модели с цифров софтуер.
Учениците да конвертират файловете си (.stl to .glb) и да тестват своите модели на клетки с очила за виртуална реалност ClassVR.

Практическа сесия:
„Очертах целта за създаване на цифров 3D модел на растителна или животинска клетка с пет разпознаваеми органели. След това проведох обучение по дигитален софтуер, в което дадох кратка демонстрация как учениците да използват софтуера за дигитален дизайн, включително как да добавят форми, да премахват секции и да променят размера. Съсредоточихме се върху създаването на 3D модел на клетките, при което децата използваха цифровия софтуер, за да създадат своите индивидуални модели, които отговарят на изискванията на проекта.“
„След като учениците изпратиха своите .stl файлове, ги преобразувах във формат .glb и след това качих файловете в плейлиста ClassVR. Успях да осигуря AR / VR „клетъчно преживяване“, при което децата разглеждаха своите завършени модели на клетките, използвайки очилата за виртуална реалност ClassVR. След това те успяха да идентифицират всички несъвършенства в своите модели, за да направят модификации / редакции в оригиналните си файлове. Като разширение учениците можеха да изпращат редактираните си .stl файлове на 3D принтер, както и да добавят информационни маркери към органелите при щракване (което може да се направи в CoSpaces).“

Влияние върху обучението:
Този урок позволи на учениците да разберат по-добре клетката и нейните органели. Прилагайки знанията си за съдържание в дигитален формат, те затвърдиха своето разбиране за съдържанието и придобиха технологични умения, необходими за живота и реализацията им в 21 век.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори