Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Преосмисляне на образованието и професионалното развитие на учителите с виртуална реалност ClassVR

23 Ноември 2021 г.
Преосмисляне на образованието и професионалното развитие на учителите с виртуална реалност ClassVR
Педагогическият факултет на училище Петър и Паула Лундер към Томас Колидж, Уотървил, Мейн е посветен на работата по преосмисляне на образованието на учителите и професионалното развитие на бъдещи педагози. Центърът за иновации в образованието на училището закупи очила за виртуална реалност ClassVR и абонаменти за учебни програми, съобразени със стандартите на учебната програма, като част от мисията си да ангажира
Центърът за иновации в образованието е проектиран да създаде физическо пространство за голямо разнообразие от използване на нови технологии, като се отдалечава от стария модел на компютърна лаборатория. Изградена е среда, която служи като моделна класна стая и функционира като творческа лаборатория с различни устройства, включително 3D принтери, табла за планиране, образователен софтуер за игри, роботика и виртуална реалност с помощта на ClassVR. Цялостното физическо пространство на центъра има за цел да вдъхнови сътрудничество между ново дипломирали се учители, практикуващи учители, преподаватели в колежа и външни партньори.

Пътешествие с ClassVR
Още с получаването на очилата за виртуална реалност ClassVR, бяха включени в събитие в целия колеж, което насърчи студенти, преподаватели и служители да изпробват новозакупената технология в центъра. Това даде възможност на нашите колеги и студенти да изпробват очилата, много от тях за първи път, и да се насладят на виртуално обучение.
Стъпка 1: Упражнения и игра
Скоро след това започнахме да предлагаме сесии за упражнения с ClassVR. Това бяха периоди с отворен край, когато някой, който се интересуваше, можеше да посети центъра, за да се занимава, или просто от любопитство и да си поиграе с устройствата, като избира елементи за преглед и по този начин може да започне да развива увереност в това как работи системата.
Стъпка 2: Семинар за професионално развитие
Следващата стъпка в интегрирането на системата ClassVR беше провеждането на семинари за професионално развитие специално за нашия факултет, така че те да могат да започнат да интегрират използването на очилата за виртуална реалност и съдържанието в своето учебно планиране. Открихме, че уъркшоп, стилизиран за лов на обекти, с въпроси, предназначени да позволят на преподавателите да изследват различните функции на ClassVR, беше доста полезен. Първоначалните въпроси бяха по-функционални, като например колко образователни ресурси са включени в нашия абонаментен пакет за ClassVR/AR; как включвате, зареждате и включвате зъдържание на очилата?
Стъпка 3: Обучения за учители
След това търсенето на обекти предизвика преподавателите да проучат функцията за планове за уроци ClassVR и да изработят плейлист с повече въпроси от учебната програма. Целта на семинара беше да помогне на преподавателите да започнат да интегрират съдържанието на ClassVR, за да преподават на учители. Това е важно разграничение в начина, по който използваме виртуална реалност ClassVR в нашите академични програми за обучение на учители, въпреки че съдържа широк набор от съдържание до 12 клас, нашето приложение на тези очила е да дадем възможност на нашите учители за преддипломна квалификация и нашите практикуващи учители от дипломирано ниво да придобият увереност в използването на виртуални и разширени учебни преживявания в класната стая. Насочихме се към устройства ClassVR за тези курсове в нашите учебни програми, които се фокусират върху учебните часове и учебните методи.
Чрез няколко примера
В нашия курс по математика за начални учители учениците използват разширена реалност, за да въртят и наблюдават характеристиките на фракталите в 3D изображение, което разширява възприемането на тази математическа концепция. След това учениците са помолени да идентифицират уникални атрибути от различните фрактали, достъпни за гледане. Често се водят дискусии за това как увеличената размерност може да позволи на учащия да схване концепцията за фракталите по начин, който може да предизвика повече любопитство и запитване. Въпреки че това е само един от начините, по които този клас използва виртуална реалност, той илюстрира как очилата ClassVR са инструмент за творчески разследвания.




В курса по образователни игри студентите работят в дизайнерски екипи, за да изградят прототип на образователна игра. Докато конструират своята игра, те улавят 360 изображения на околната среда, които предлагат за своите игри. След това те се зареждат в общността на ClassVR, за да видите директно от очилата ClassVR как може да изглежда потенциалната среда за образователна игра.

Тенденции в учебната програма - завършилите студенти избират концепция за дизайн на учебната програма от час по четене, след което създават усъвършенствана учебна дейност с ClassVR, използвайки полетата в областта на съдържанието на абонамента. Нашите ученици представиха учебни дейности по темите на природните бедствия и физическите науки, Първата световна война, обучението по обществена безопасност и човешкия мозък. Тези дейности са съобразени с умения и ценности, включително сътрудничество, комуникация, географска ориентация и емпатия.
По-непосредственото въздействие, което ClassVR имаше върху нашите програми, е очевидният фокус върху учащия до 12 клас. Нашите ученици могат да придобият опит с най-съвременна виртуална и разширена система за виртуална реалност. Те могат да си представят, планират и прилагат мощен инструмент за обучение, докато започват кариерата си в класната стая. Нашите дипломирани и практикуващи учители могат да разширят своя набор от инструменти за обучение с иновативните ресурси на ClassVR. Освен това, докато нашите студенти учители излизат в класни стаи в Мейн, връзката на нашето намерение и мисия вдъхновява и подкрепя преподаватели-лидери в предоставянето на интегрирани, разнообразни нововъзникващи технологии и ClassVR ни помага в тази мисия.
Въпреки че глобалната пандемия забави напредъка ни в предоставянето на още повече възможности за нашите студенти да използват системата ClassVR, ние предвиждаме повече интерес и приложения в нашите курсови работи и програмирането за професионално развитие.
На един постоянно конкурентен пазар институциите за висше образование трябва да диференцират своите учебни програми и обучение, да увеличат капацитета на своите ИТ мрежови инфраструктури и да избират разумно в инвестициите, които правят в нововъзникващи технологии. За нас е удоволствие да кажем, че ClassVR продължава да ни помага за подобряване на образованието на учителите.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори