Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Училищата в Уинстън Уудс, Синсинати създават завладяващи изследователски учебни изживявания с виртуална реалност ClassVR и CoSpaces.

14 Юни 2022 г.
Училищата в Уинстън Уудс,  Синсинати създават завладяващи изследователски учебни изживявания с виртуална реалност ClassVR и CoSpaces.
Разговаряхме с Дженифър Халер, консултант по технологии за обучение за училищата в Уинтън Уудс чрез договор с Центъра за образователни услуги на окръг Хамилтън, за това как са интегрирали виртуална реалност ClassVR и CoSpaces в своето обучение, за въздействието, което тези технологии оказват върху учениците, и за техните планове за бъдещето!

ClassVR и CoSpaces – изключителна комбинация
Преди училищата в Уинтън уудс да въведат ClassVR, учениците изграждаха невероятни виртуални сцени с CoSpaces, след което разглеждаха своите творения с помощта на устройства за виртуална реалност на мобилни телефони. Но имаше проблеми с използването на тези устройства в клас, така че учениците не можеха правилно да изживеят и изследват своите виртуални творения - затова учителите решиха да потърсят алтернатива. Когато откриха ClassVR и неговото партньорство с CoSpaces, те разбраха, че са намерили решението!
„Първо използвахме CoSpaces, за да създадем виртуални музеи от Първата световна война като част от нашето проектно базирано обучение. Беше страхотно и децата наистина се забавляваха, но единственият начин, по който можехме да видим техните творения, беше използването на VR на телефони. Имахме проблеми с Интернет връзката на учениците, съхранението на данни, така че имахме нужда от по-добър начин да ги преглеждаме."
„Когато видях, че ClassVR си партнира с CoSpaces, осъзнах, че можем да вземем всичко, което учениците са създали, и да ги потопим напълно във виртуалната реалност. Те обичат да изживяват своите творения в ClassVR, тъй като това направи предмета по-автентичен.

Създаване на нови възможности за обучение по различни предмети
ClassVR и CoSpaces отвориха възможности отвъд типичните предметни области. Дженифър Халер и учителите в Уинтън уудс прилагат тези завладяващи технологии в различни предмети и възрастови групи, като помагат на учениците да се ангажират с ученето по нови и вълнуващи начини.
„Партньорството между ClassVR и CoSpaces беше точно това, от което се нуждаехме. То отваря врати извън нормалните предмети и области със съдържание. Например, нашите учители по физкултура използват CoSpaces, за да помагат на децата с нови спортове. След като учениците научат спорт, те го изграждат в CoSpaces и го изживяват в ClassVR! Да видиш реакциите им е невероятно."

Изграждане на доверието на учениците със специални потребности
Гледайки напред, учителите в градските училища Winton Woods планират да използват ClassVR и CoSpaces в специалното образование. Чрез създаване на персонализирани 360-градусови видеоклипове те могат да намалят стреса на учениците със специални потребности и да изградят увереността им в новите преживявания.
„Една от нашите цели е да използваме ClassVR и CoSpaces повече с нашите ученици със специални потребности, особено децата с аутизъм. Имаме програма, при която тези ученици излизат в общността и може да им е трудно да посетят нова среда за първи път. Бихме искали да отидем и да заснемем 360 градусови видеоклипове предварително, да добавим някои допълнителни функции в CoSpaces и след това да оставим учениците със специални потребности да ги изследват в ClassVR – за да могат да изживеят всичко, преди дори да напуснат класната стая!“

Трансформиране на образованието и трансформиране на живота
Дженифър Халер също така преподава на преподаватели в университет, споделяйки как технологиите и обучението, базирано на проекти, имат силата да трансформират образованието. Наскоро един от учителите не сдържал емоциите си по време на час. След като изпитали ClassVR и CoSpaces, те били изненадани от това как технологията може да отвори достъпа на техните ученици до света.
„Преподавам Технологии за обучение на учители в университета в Синсинати. В края на миналия семестър преподавах ClassVR, CoSpaces и Google Earth проекти. Една от по-възрастните учителки беше почти в сълзи, което ме притесни. Но тя каза, че вълнението й е от радост, защото осъзнава възможностите, които сега можем да предоставим на нашите ученици. Тя има ученици, които никога не са виждали сняг, никога не са виждали плаж, никога не са виждали определени животни, а с новите технологии можем да им покажем целия свят!"
„Това е най-важното: да мога да помогна на учителите да осигурят по-обогатяващи и завладяващи преживявания за своите ученици. Моменти като този са причината да обичам работата си.“
Как бихте обобщили ClassVR?
Когато беше зададен големия въпрос, Дженифър Халер отговори:
ClassVR е един от онези ресурси, за които знаем, че ще ангажират напълно нашите ученици. Това ще ги привлече в урока и ще задържи вниманието им, дотолкова, че понякога не можем да ги накараме да оставят очилата. Това ни позволява да поднесем целия свят на нашите ученици.

Уинстън Уудс e само едно от хилядите училища по света, които използват виртуална реалност ClassVR за подобряване на обучението. Научете повече за ClassVR, като резервирате демонстрация още днес.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори