Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
5 прости идеи за предизвикателства към учениците с интерактивен дисплей Clevertouch
15 Август 2023 г.

Споделяме някои ясни концепции и задачи, за да гарантираме, че учениците разполагат с основните инструменти и принос, за да се концентрират и развиват своите умения за критично мислене.
Смяна на ролите:
Възложете на учениците задачата да преподават конкретна тема или концепция на своите съученици. Това не само предизвиква тяхното разбиране на предмета, но и ги насърчава да развиват ефективни техники на представяне и комуникационни умения. Позволява на учениците да влязат в ролята на инструктор и да придобият по-задълбочено разбиране на материала, като го преподават на други.
Дебат или дискусия:
Организирайте структуриран дебат или дискусионна сесия, където учениците могат да участват с критично мислене и да формулират своите аргументи. Задайте спорни или провокиращи размисъл теми и насърчете учениците да проучат и подготвят своите аргументи предварително. Тази дейност ги предизвиква да мислят критично, да анализират различни гледни точки и да защитават своите гледни точки с доказателства и логични разсъждения.
Решаване на проблеми:
Представете на учениците проблеми от реалния свят или сложни сценарии, свързани с предмета. Насърчете ги да работят индивидуално или в екип, за да намерят творчески решения. Този тип предизвикателство насърчава аналитичното мислене, сътрудничеството и иновациите. Можете също така да въведете времеви ограничения, за да добавите елемент на спешност и да насърчите бързото мислене.
Обучение, базирано на проекти:
Възлагайте проекти с отворен край, които изискват от учениците да прилагат своите знания и умения по практически начин. Осигурете насоки и ресурси, но им позволете свободата да изследват своите интереси и да демонстрират своето разбиране по свой уникален начин. Този подход насърчава независимото мислене, изследователските умения и креативността, тъй като учениците трябва да проектират, планират и изпълняват своите проекти.
Междудисциплинарни връзки:
Насърчете учениците да изследват връзките между различни предмети или теми. Например, в час по природни науки те биха могли да изследват приложенията на научните принципи в изкуството или в историята. Това предизвикателство ги насърчава да мислят извън традиционните предметни граници и да развият холистично разбиране на знанието. То също така насърчава критичното мислене и способността да се правят връзки между привидно несвързани понятия.
Не забравяйте, че е важно да осигурите подкрепа и насоки по време на тези предизвикателства, като гарантирате, че учениците разполагат с необходимите ресурси и обратна връзка, за да успеят.
Пълната гама интерактивни тъч дисплеи Clevertouch ще намерите тук.
Смяна на ролите:
Възложете на учениците задачата да преподават конкретна тема или концепция на своите съученици. Това не само предизвиква тяхното разбиране на предмета, но и ги насърчава да развиват ефективни техники на представяне и комуникационни умения. Позволява на учениците да влязат в ролята на инструктор и да придобият по-задълбочено разбиране на материала, като го преподават на други.
Дебат или дискусия:
Организирайте структуриран дебат или дискусионна сесия, където учениците могат да участват с критично мислене и да формулират своите аргументи. Задайте спорни или провокиращи размисъл теми и насърчете учениците да проучат и подготвят своите аргументи предварително. Тази дейност ги предизвиква да мислят критично, да анализират различни гледни точки и да защитават своите гледни точки с доказателства и логични разсъждения.
Решаване на проблеми:
Представете на учениците проблеми от реалния свят или сложни сценарии, свързани с предмета. Насърчете ги да работят индивидуално или в екип, за да намерят творчески решения. Този тип предизвикателство насърчава аналитичното мислене, сътрудничеството и иновациите. Можете също така да въведете времеви ограничения, за да добавите елемент на спешност и да насърчите бързото мислене.
Обучение, базирано на проекти:
Възлагайте проекти с отворен край, които изискват от учениците да прилагат своите знания и умения по практически начин. Осигурете насоки и ресурси, но им позволете свободата да изследват своите интереси и да демонстрират своето разбиране по свой уникален начин. Този подход насърчава независимото мислене, изследователските умения и креативността, тъй като учениците трябва да проектират, планират и изпълняват своите проекти.
Междудисциплинарни връзки:
Насърчете учениците да изследват връзките между различни предмети или теми. Например, в час по природни науки те биха могли да изследват приложенията на научните принципи в изкуството или в историята. Това предизвикателство ги насърчава да мислят извън традиционните предметни граници и да развият холистично разбиране на знанието. То също така насърчава критичното мислене и способността да се правят връзки между привидно несвързани понятия.
Не забравяйте, че е важно да осигурите подкрепа и насоки по време на тези предизвикателства, като гарантирате, че учениците разполагат с необходимите ресурси и обратна връзка, за да успеят.
Пълната гама интерактивни тъч дисплеи Clevertouch ще намерите тук.
Етикети
interactive display, ifpd, interactive flat panel display, large flat panel, interactive touchscreen, тъч дисплей, мулти-тъч екран, мулти-тъч дисплей, интерактивен телевизор, интерактивни дисплеи, интерактивни монитори, lcd touch screen, интерактивност, ir tehchnology, ir технология, интерактивна технология, интерактивно решение, интерактивни технологии, led touch display, интерактивен софтуер, интелигентна система, android дисплей, android монитор, interactive system, led тъч монитор, работа с пръст, multitouch monitor, тъч екран, интерактивен монитор, ops computer, ops компютър, вграден компютър, интерактивна дъска
interactive display, ifpd, interactive flat panel display, large flat panel, interactive touchscreen, тъч дисплей, мулти-тъч екран, мулти-тъч дисплей, интерактивен телевизор, интерактивни дисплеи, интерактивни монитори, lcd touch screen, интерактивност, ir tehchnology, ir технология, интерактивна технология, интерактивно решение, интерактивни технологии, led touch display, интерактивен софтуер, интелигентна система, android дисплей, android монитор, interactive system, led тъч монитор, работа с пръст, multitouch monitor, тъч екран, интерактивен монитор, ops computer, ops компютър, вграден компютър, интерактивна дъска
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори