Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
С датските роботи Fable програмирането е игра за учениците по света!
09 Юни 2020 г.
Датската компания Shape Robotics има международен успех с робота Fable, който трябва да научи децата да програмират. За да посрещнат предизвикателствата пред света, технологиите и роботите трябва да са в училищната програма, казва основателят Дейвид Йохан Кристенсен.
„Играем - понякога сериозно“. Това мотото на Shape Robotics, което стои зад робота Fable. Идеята е Fable да направи изучаването и програмирането забавни децата и младите хора, но крайната цел е да използват знанията си за решаване на проблеми в реалния свят.
Fable е разработен за образователна употреба в държавни училища, бизнес училища, колежи и университети, а компанията има за цел да постави мост технологиите и науката, от една страна, и играта и въображението от друга.
Идеята за Fable се заражда през 2011 г. Тогава директорът на компанията Дейвид Йохан Кристенсен е бил нает в Техническия университет в Дания като доцент и учен по роботика Той и колегата му Моисей Пачеко имаха обща визия: да разработят най-добрата система за преподаване на роботи в света. Fable бързо привлече голям интерес и през 2015 г. двамата разработчици решиха да основат компанията Shape Robotics. Оттогава расте само ръстът на приходите с над 100% годишно.
Децата обичат роботи!
Fable е модулен робот, тоест, самият потребител компилира Fable от различни модули, точно както при изграждането на Lego. Модулите могат да бъдат сглобени по множество начини, в зависимост от това каква задача трябва да реши роботът.
Гъвкавата структура, комбинирана с приятелския външен вид на робота, са неща, които спомагат творчеството и децата обичат Fable, казва Дейвид Йохан Кристенсен.
Няма ограничения за потенциала на Fable
Fable е добре приет в датските училища, казва директорът на Shape Robotics:
„В училищата има голяма нужда от такъв начин на преподаване. В програмирането, роботите и автоматизацията, както и в решаването на реални проблеми, използвайки робот за сортиране на отпадъци или за справяне с климатичната криза, например“.
Fable се появи на датския пазар през 2016 г., а няколко години по-късно роботът беше готов да поеме и към останалата част от света. Днес Shape Robotics има партньори във Великобритания, САЩ, Италия, Холандия и Мексико. Все повече страни се добавят непрекъснато към списъка. Миналата година 75% от продажбите на компанията бяха износ, а международният потенциал е огромен.
Дейвид Йохан Кристенсен: „Потенциалът е огромен и бъдещето изглежда блестящо“
„Необходимостта всъщност е една и съща в целия свят. Почти няма държава, където роботите да не се вземат в училище в момента. А доколкото знам, в света има около 4 милиона училища. В допълнение, частният пазар е място, където родителите купуват роботи за децата си. Така че потенциалът е огромен и бъдещето изглежда блестящо ”, казва Дейвид Йохан Кристенсен.
Миналата година Shape Robotics имаше продажби от 8,1 млн. датски крони. Това е повече от шесткратно увеличение за трите години, за които продуктът е на пазара. Компанията е продала общо повече от 5000 роботи Fable от 2017 г. насам. Целта за следващите години е да продължи големият ръст.
Най-големият конкурент е статуквото
Както в Дания, така и в световен мащаб, Lego е основен конкурент на Shape Robotics, защото Lego прави продукти, които подобно на Fable, са лесни за сглобяване от децата и това предизвиква както въображението им, така и технологичното им разбиране. На пазара има и други конкурентни продукти, но всъщност най-лошият конкурент е статуквото:
„Най-голямото ни предизвикателство е, че много учители и училища си мислят„ Чакаме следващата година “. Често е малко по-лесно да правите това, което обикновено правите и познавате добре. Повечето учители се стремят към наистина добро преподаване, но не е задължително да се стремят към нови технологии “, казва Дейвид Йохан Кристенсен, обяснявайки, че важна задача за Shape Robotics е да създаде правилната рамка, така че учителите да се чувстват спокойни, като използват новите технологии в класната стая.
В Дания през 2018 г. Министерството на образованието реши 46 основни училища да изпробват уменията си с разбирането на технологиите в тригодишен пробен период. Дейвид Йохан Кристенсен се надява, че в бъдеще разбирането на технологиите ще стане независим предмет във всички училища:
„Технологиите и програмирането са толкова основни умения, колкото изучаването на английски език например. Това важи не само за нашия продукт. Когато знаем колко важно е разбирането на технологиите за образованието и за работата, която учениците ще извършват в бъдеще, не можем да си позволим да изчакаме поколение или две, за да започнем! "
„Играем - понякога сериозно“. Това мотото на Shape Robotics, което стои зад робота Fable. Идеята е Fable да направи изучаването и програмирането забавни децата и младите хора, но крайната цел е да използват знанията си за решаване на проблеми в реалния свят.
Fable е разработен за образователна употреба в държавни училища, бизнес училища, колежи и университети, а компанията има за цел да постави мост технологиите и науката, от една страна, и играта и въображението от друга.
Идеята за Fable се заражда през 2011 г. Тогава директорът на компанията Дейвид Йохан Кристенсен е бил нает в Техническия университет в Дания като доцент и учен по роботика Той и колегата му Моисей Пачеко имаха обща визия: да разработят най-добрата система за преподаване на роботи в света. Fable бързо привлече голям интерес и през 2015 г. двамата разработчици решиха да основат компанията Shape Robotics. Оттогава расте само ръстът на приходите с над 100% годишно.
Децата обичат роботи!
Fable е модулен робот, тоест, самият потребител компилира Fable от различни модули, точно както при изграждането на Lego. Модулите могат да бъдат сглобени по множество начини, в зависимост от това каква задача трябва да реши роботът.
Гъвкавата структура, комбинирана с приятелския външен вид на робота, са неща, които спомагат творчеството и децата обичат Fable, казва Дейвид Йохан Кристенсен.
Няма ограничения за потенциала на Fable
Fable е добре приет в датските училища, казва директорът на Shape Robotics:
„В училищата има голяма нужда от такъв начин на преподаване. В програмирането, роботите и автоматизацията, както и в решаването на реални проблеми, използвайки робот за сортиране на отпадъци или за справяне с климатичната криза, например“.
Fable се появи на датския пазар през 2016 г., а няколко години по-късно роботът беше готов да поеме и към останалата част от света. Днес Shape Robotics има партньори във Великобритания, САЩ, Италия, Холандия и Мексико. Все повече страни се добавят непрекъснато към списъка. Миналата година 75% от продажбите на компанията бяха износ, а международният потенциал е огромен.
Дейвид Йохан Кристенсен: „Потенциалът е огромен и бъдещето изглежда блестящо“
„Необходимостта всъщност е една и съща в целия свят. Почти няма държава, където роботите да не се вземат в училище в момента. А доколкото знам, в света има около 4 милиона училища. В допълнение, частният пазар е място, където родителите купуват роботи за децата си. Така че потенциалът е огромен и бъдещето изглежда блестящо ”, казва Дейвид Йохан Кристенсен.
Миналата година Shape Robotics имаше продажби от 8,1 млн. датски крони. Това е повече от шесткратно увеличение за трите години, за които продуктът е на пазара. Компанията е продала общо повече от 5000 роботи Fable от 2017 г. насам. Целта за следващите години е да продължи големият ръст.
Най-големият конкурент е статуквото
Както в Дания, така и в световен мащаб, Lego е основен конкурент на Shape Robotics, защото Lego прави продукти, които подобно на Fable, са лесни за сглобяване от децата и това предизвиква както въображението им, така и технологичното им разбиране. На пазара има и други конкурентни продукти, но всъщност най-лошият конкурент е статуквото:
„Най-голямото ни предизвикателство е, че много учители и училища си мислят„ Чакаме следващата година “. Често е малко по-лесно да правите това, което обикновено правите и познавате добре. Повечето учители се стремят към наистина добро преподаване, но не е задължително да се стремят към нови технологии “, казва Дейвид Йохан Кристенсен, обяснявайки, че важна задача за Shape Robotics е да създаде правилната рамка, така че учителите да се чувстват спокойни, като използват новите технологии в класната стая.
В Дания през 2018 г. Министерството на образованието реши 46 основни училища да изпробват уменията си с разбирането на технологиите в тригодишен пробен период. Дейвид Йохан Кристенсен се надява, че в бъдеще разбирането на технологиите ще стане независим предмет във всички училища:
„Технологиите и програмирането са толкова основни умения, колкото изучаването на английски език например. Това важи не само за нашия продукт. Когато знаем колко важно е разбирането на технологиите за образованието и за работата, която учениците ще извършват в бъдеще, не можем да си позволим да изчакаме поколение или две, за да започнем! "
Етикети
робот, програмиране, обучение, преподаване, робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици, СТЕМ лаборатории, обучение по СТЕМ, stem, science, technology, engineering, maths, Наука, Технологии, Инженерство, Математика, stem обучение, СТЕМ проект
робот, програмиране, обучение, преподаване, робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици, СТЕМ лаборатории, обучение по СТЕМ, stem, science, technology, engineering, maths, Наука, Технологии, Инженерство, Математика, stem обучение, СТЕМ проект
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори