Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Christie мултимедийни проектори за 3D мапинг на Кралския павилион в Брайтън.

09 Ноември 2016 г.
 Кралският павилион в Брайтън е необичайна сграда. Започната през 1815г. от Джон Наш за лятна резиденция на Крал Джордж IV, Кралският павилион не е като никоя сграда в света. Представете си Тадж Махал, намален 8 пъти и накичен като сватбена торта и ще придобиете бегла представа.
Има минарета и куполи и пиластри и портици, нито един инч не е плосък, недекориран, неукрасен, или необременен с подробности. Това е една много специална сграда - и е нужна много специална компания, която дори да помисли за 3D мапинг изображение.
Това дружество е QED Productions, а човекът, който се възползва от шанса да превърне шедьовъра на Джон Неш за 50-годишнината на фестивала в Брайтън е Пол Уигфийлд. Където би било лесно да се видят технически трудности, те видяха творческите възможности. Така че в партньорство с компанията Nutkhut, те си поставиха цел да направят павилиона не само фон на пресставлението, а неразделна част от историята.
Индийско вдъхновение: По време на Първата световна война павилионът е бил реквизиран от британската армия като болница за индийски войници. Затова е създадена 10 минутна постановка Dr Blighty, режисирана от Ajay Chhabra, с експертът аниматор Новак и с музика от Шри Шрирам, а Ед Картър разказва почти забравената история на войници, които са пропътували половината свят, за да се бият.

Дизайнът на Новак предвиждаше непрекъснат, материал, който тече през всяка повърхност, а това означаваше да покрива всеки детайл на павилиона с прожектирана светлина от всеки възможен ъгъл - зад колоните, както и по явните архитектурни особености. Дан Грей, директор на Digital Media QED предварително визуализира сградата, за да стане ясно колко проектори ще бъдат нужни. В края на краищата бяха нужни двадесет и два синхронизирани изхода и 500000 лумена на проекция, така че шоуто да може да започне преди да падне нощта.
Бяха използвани шест проектора Christie Boxer 4K30 30,000 лумена и шестнадесет проектора Christie WU20K-J 20000 лумена WUXGA, подредени в хоризонтална и вертикална ориентации и с набор от обективи от 0.72: 1 до 3.89: 1. Индивидуални информационни канали бяха доставени чрез многоядрена фибро-оптика, докато девет конструкции приютяваха проекторите и оборудване за управление.
Оригиналния текст можете да прочетете тук.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори