Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Химия с виртуална реалност ClassVR – елементи и съединения (ученическа възраст 16-17)
30 Юли 2020 г.
Държавна поправителна институция, Мънси, Пенсилвания, САЩ
Този урок беше създаден като въведение в периодичната таблица с елементи, научен метод и значими цифри. Идеята беше химията да бъде интересна и по-конкретна, тъй като тя е предимно абстрактен предмет. Учениците бяха насърчавани да научат структурата и структурните промени на атомите.
Научни цели:
Идентифициране на физични и химични свойства и промени.
Сравняване на вещества и смеси.
Сравнение на елементи и съединения.
Практическа сесия:
По време на сесията учениците имаха възможност да разгледат елементи и съединения с 360-градусов изглед, седейки на чиновете си. Използвайки химическите 3D обекти за няколко елемента и съединения, те успяха да видят структурните промени и понякога леки или драстични разлики. След опита учениците определиха атомното число, символния елемент и атомната маса за елементите, които са видяли с виртуална реалност ClassVR.
Влияние върху обучението:
Опитът с VR направи химията по-интересна и даде на учениците конкретен пример, върху който да развият своите умения. Това им позволи да изследват 3D елементи и съединения, които обикновено се изучават само в 2D изображение на учебник. Това е чудесна отправна точка за химията, тъй като понятията обикновено са трудни. Наличието на тази визуална основа даде възможност на учениците да се чувстват по-комфортно при изучаването на химия.
Този урок беше създаден като въведение в периодичната таблица с елементи, научен метод и значими цифри. Идеята беше химията да бъде интересна и по-конкретна, тъй като тя е предимно абстрактен предмет. Учениците бяха насърчавани да научат структурата и структурните промени на атомите.
Научни цели:
Идентифициране на физични и химични свойства и промени.
Сравняване на вещества и смеси.
Сравнение на елементи и съединения.
Практическа сесия:
По време на сесията учениците имаха възможност да разгледат елементи и съединения с 360-градусов изглед, седейки на чиновете си. Използвайки химическите 3D обекти за няколко елемента и съединения, те успяха да видят структурните промени и понякога леки или драстични разлики. След опита учениците определиха атомното число, символния елемент и атомната маса за елементите, които са видяли с виртуална реалност ClassVR.
Влияние върху обучението:
Опитът с VR направи химията по-интересна и даде на учениците конкретен пример, върху който да развият своите умения. Това им позволи да изследват 3D елементи и съединения, които обикновено се изучават само в 2D изображение на учебник. Това е чудесна отправна точка за химията, тъй като понятията обикновено са трудни. Наличието на тази визуална основа даде възможност на учениците да се чувстват по-комфортно при изучаването на химия.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори