Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Наука с виртуална реалност ClassVR - разходка на Луната (Ученическа възраст 5-11)
02 Юли 2020 г.
Начално училище Oh Jeong, Южна Корея
През 2019 г. чествахме 50-годишнината от лунното кацане и затова учителите предоставиха на учениците възможност да видят Луната. Тези преживявания бяха част от работата по проучване на пространството и разбиране колко обширни са нашата Слънчева система и Вселената.
Учебни цели:
Пътешествие до Луната и виртуална разходка.
Съпричастност с преживяванията на астронавтите на Луната
Разбиране на необятната природа на космоса.
Практическа сесия:
Урокът започна с видеоклипове с новини за лунното кацане. След това учениците наблюдаваха лунното кацане с виртуална реалност ClassVR, където ракетата се докосва до Луната - това подтикна децата да обмислят как хората могат стигнат до Луната и характеристиките на превозното средство от Земята до Луната. Прегледаха и новините за луната, заедно с видеоклиповете от ClassVR и обсъдиха това, което биха искали да правят на Луната. След това изследваха различните триизмерни модели от плейлиста за Луната, като командния модул Аполо и модел, показващ положението на Луната от Земята - учениците държаха тези модели в ръце!
Влияние върху обучението:
Учениците изпитаха усещането да отидат на Луната във виртуална реалност. Беше им осигурено едно потапящо преживяване за Земята и Луната и това им помогна да изпитат и разберат чувствата на астронавтите. Беше невероятен урок, в който сякаш децата се телепортираха от класната стая на Луната. Невероятните контроли на ClassVR позволяват провеждането на уроци, докато контролират очите на учениците, което прави урока по-обогатяващ.
През 2019 г. чествахме 50-годишнината от лунното кацане и затова учителите предоставиха на учениците възможност да видят Луната. Тези преживявания бяха част от работата по проучване на пространството и разбиране колко обширни са нашата Слънчева система и Вселената.
Учебни цели:
Пътешествие до Луната и виртуална разходка.
Съпричастност с преживяванията на астронавтите на Луната
Разбиране на необятната природа на космоса.
Практическа сесия:
Урокът започна с видеоклипове с новини за лунното кацане. След това учениците наблюдаваха лунното кацане с виртуална реалност ClassVR, където ракетата се докосва до Луната - това подтикна децата да обмислят как хората могат стигнат до Луната и характеристиките на превозното средство от Земята до Луната. Прегледаха и новините за луната, заедно с видеоклиповете от ClassVR и обсъдиха това, което биха искали да правят на Луната. След това изследваха различните триизмерни модели от плейлиста за Луната, като командния модул Аполо и модел, показващ положението на Луната от Земята - учениците държаха тези модели в ръце!
Влияние върху обучението:
Учениците изпитаха усещането да отидат на Луната във виртуална реалност. Беше им осигурено едно потапящо преживяване за Земята и Луната и това им помогна да изпитат и разберат чувствата на астронавтите. Беше невероятен урок, в който сякаш децата се телепортираха от класната стая на Луната. Невероятните контроли на ClassVR позволяват провеждането на уроци, докато контролират очите на учениците, което прави урока по-обогатяващ.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори