Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Четене с разбиране с виртуална реалност ClassVR – Щастливи места (ученическа възраст 11-14).

09 Юли 2020 г.
Четене с разбиране с виртуална реалност ClassVR – Щастливи места (ученическа възраст 11-14).
Средно училище Oak Run, Ню Браунфелс, Тексас
Има ученици в класовете по четене, както и изучаващи английски език (ELL), които се борят с тревогата от тестове.
Преподавателите събраха колекция „Щастливи места“ на места и неща в портала ClassVR, които да визуализират по време на теста, за да помогнат за успокояване на тревожността на децата и да им осигури стратегии за справяне.
Учебни цели:
Фокусиране на мозъка и създаване на спокойна среда за учениците.
Намаляване на безпокойствието при тестовете и създаване на визуални стратегии за справяне.
Практическа сесия
Целта беше децата да посетят различни места; от тихия и спокоен връх на заснежена планина, до пясъчен плаж, където да да чуят океанските вълни и много неща между тях. Учителите бяха избрали любимите си места за успокояване и тези, за които мислеха, че студентите също ще намерят успокояващи и приятни.
В края на урока те трябваше да изберат едно от тях и да обсъдят или пишат за него, така че да го запомнят за тестовете през следващата седмица. Този процес беше част от стратегията за насърчаване на учениците да визуализират успокояващи мяста, за да се откъснат от непосредствените чувства на тестовата тревожност. Избраните изображения и видеоклипове са от библиотеката на виртуална реалност ClassVR.
Влияние върху обучението:
Уениците никога не биха могли да имат това изживяване без очилата ClassVR и предварително подготвени снимки и видеоклипове. Описването на нещо с думи или дори в 2D изображение или видео не е нищо в сравнение с действителното преживяване на Виртуалната реалност. Учениците се чувстват, сякаш са наистина там и това не може да бъде създадено с нищо друго, използвано в образованието досега. Децата говориха за този урок седмици наред. Учители от кампуса дойдоха да разгледат и се присъединят и след тестовете учениците ни разказаха колко урокът е помогнал за намаляване на тяхната тревожност, когато са блокирали на някоя задача. Те не са изпаднали в паника, както обикновено, а са си представили своето „щастливо място“ и за успели да продължат с теста. Това силно доказателство, нужно на учителите да покажат колко жизненоважен е този урок и какво влияние имат виртуалната реалност ClassVR и наличните й библиотеки върху учениците, училището и учителите.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори