Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Физика с виртуална реалност ClassVR – Наука за полетите (ученическа възраст 11-13)

09 Септември 2020 г.
Физика с виртуална реалност ClassVR – Наука за полетите (ученическа възраст 11-13)
Голяма цел на екипажа по аеробатика на Кралските военновъздушни сили е да вдъхнови следващото поколение - потенциални бъдещи пилоти, инженери и техници. „Червените стрели“ е един от водещите световни екипи за показване и предостави на ClassVR. страхотни кадри от кабината на самолет. Това предлага фантастична възможност за науката за полета. Този урок изисква умерено ниво на дигитална грамотност и основно разбиране на CoSpaces - ще се изисква способността да се създава среда, да се добавят обекти и да се програмира с помощта на блоково кодиране или Javascript, за да се извлече максимума от сесията.

Учебни цели:
Идентификация на силите, въздействащи на самолета.
Да се опишат тези сили с диаграми.
Създаване на виртуална реалност на база на наученото

Практическа сесия:
Тази сесия изследва ключовите сили, които участват в полета, по-специално при разглеждането на самолета Хоук, използван от Червените стрели. За начало използвайте портала ClassVR, за да пуснете видеоклипа и обсъдете с учениците как според тях самолетът може да остане във въздуха. Това е възможност за оценка на предварителните знания и за обсъждане на силите, въздействащи на самолет в полет - тяга, влачене, повдигане и тежест. След като обясните и демонстрирате тези сили, запознайте учениците с 3D модела на самолета и ги помолете да идентифицират ключовите характеристики на машината, както и всякакви специфични дизайнерски аспекти, които ги правят аеродинамични и подходящи за целта.
След това запознайте учениците с уебсайта на CoSpaces и ги инструктирайте да създадат и кодират работещ модел на самолет Hawk с точни етикети, за да демонстрират своето разбиране. Децата с по-разширени познания на кодирането могат да създадат интерактивен модел, който се променя въз основа на силите, въздействащи върху него, използвайки по-напреднали променливи от опциите CoBlocks или Javascript. И накрая, използвайте приложението CoSpaces в рамките на портала ClassVR, за да изследвате интерактивните модели на учениците и колективно да отстраните грешките на използвания код.

Влияние върху обучението:

Използването на инструмент като CoSpaces е невероятен начин да помогнете за вграждането на обучението в дългосрочната памет на учениците - чрез преживяване на съдържанието директно чрез кадри от виртуалната реалност ClassVR и след това създаване на ново съдържание за обяснение на ключови концепции. По този начин учениците използват усъвършенствани техники за когнитивно припомняне, когато трябва или да запомнят конкретна тема, или да надграждат своите знания по-късно през годината.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори