Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Физика с виртуална реалност ClassVR – Великолепна пустош (ученическа възраст 9-13)

16 Септември 2020 г.
Физика с виртуална реалност ClassVR – Великолепна пустош (ученическа възраст 9-13)
„Красота, красота, великолепна пустош“ е описанието на Бъз Олдрин за усещането на лунната повърхност. То не е толкова популярно, като „Една малка стъпка на човек – един огромен скок за човечеството“ на Нийл Армстронг.
„Като дете наблюдавах кацането на Луната и изпитвах страхопочитание към астронавтите, подскачащи по повърхността на Луната, привидно без усилие и с такава грация (със случайни премеждияия). Това мощно преживяване ме накара да се запитам какво се случва. Защо ходеха така? Когато създадохме първото си лунно VR изживяване с пълна физическа емулация, нямах търпение да изживея своя виртуален момент на Луната! Сега нека разберем защо нещата са толкова различни на лунната повърхност и какво би било да се разхождаме по планетите от нашата Слънчева система!" Фил Бирчинал, Inspyro

Учебни цели:
Разбиране на разликата между маса и тегло.
Разбиране на взаимовръзката между гравитация и тегло.
Изчисляване на теглото в нютони (N).

Практическа сесия:
Виртуална разходка по лунната повърхност с ClassVR Space Adventures, или LunarVR. Разговор с учениците за това как става придвижването по повърхността и колко различна е тя. децата трябва да бъдат запознати с разликата между теглото и масата, както и връзката между гравитацията и теглото. Теглото е сила, основана на ефекта на гравитацията върху масата на обекта. Теглото се измерва в нютони (N). Силата на гравитационното поле на Земята е 10, докато на Луната е 1,6. Теглото в нютони може да бъде изчислено чрез умножаване на масата (в кг) по силата на гравитационното поле (N / kg). Учениците трябва да изследват силата на гравитационното поле на всички планети в Слънчевата система, за да открият теглото си в нютони на всяка от тях. Освен това те могат да настроят симулатор на CoSpaces, използвайки физическия двигател, за да променят масата и гравитацията, като отбелязват ефектите върху обектите.

Влияние върху обучението:
Виртуална реалност ClassVR позволява на учениците да облекат виртуален скафандър и да ходят по стъпките на Армстронг и Олдрин. Възможността да изпита нещо необичайно има мощен ефект върху учащите. Вълнението и привличането на това преживяване могат да създадат силно желание да научат повече и да продължат това обучение. Възможността за създаване на виртуална среда в CoSpaces и промяна на гравитацията и масата добавя допълнителен завладяващ слой. Дейности като тази, комбинация от подходи, обхващащи науката (физика), изчислителната техника и математиката, се съчетават в споделения опит на учениците, които току-що са "ходили на Луната".


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори