Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Практика с роботи Fable в училище ReDI в Берлин.

15 Ноември 2019 г.
Практика с роботи Fable в училище ReDI в Берлин.
През октомври екипът на Fable имаше възможност да организира семинар в школата ReDi в Берлин. Училището ReDI предлага образование за премахване на бариерите и свързване на лидерите на утрешния ден. Те използват технология за свързване на човешкия потенциал с възможностите за заетост с достойнство и скромност. ReDI е социално предприятие с нестопанска цел, което цени надеждността, полезността, грижата и игрите.
Те вършат чудесна работа в приобщаването, обучават и изострят уменията за 21-ви век на участващите деца, прекроявайки начина, по който са свикнали да учат STEM умения - точно както прави Fable!
Нашият невероятен мениджър на международни партньорски канали - Шан Мари Линет Нисен споделя своя опит в преподаването на кодиране с Fable на страстна група ученици на възраст от 7 до 14 години. Бъдещите дигитални лидери работиха в групи, изследващи игрови дейности и предизвикателства, като същевременно изграждаха хуманоидни роботи.
Сътрудничество, иновации и кодиране
Възрастовите разлики на учениците ги накараха да работят с връстници, а също така развиват умения за работа в екип и за сътрудничество. В рамките на създадените екипи учениците изследваха различни роли като: собственик на продукта, разработчик, креативен мислител и т.н.
Учениците трябваше да изпълнят две различни задачи, които предизвикаха творчеството им, както и уменията им за решаване на проблеми, като същевременно комбинираха теми, базирани на уроци, като законите на Нютон. Нашият подход се основава на междукултурно преживяване, което съчетава кодиране и аспекти на различни теми.
Първото предизвикателство се основаваше на работата с модула Fable Joint. Използвайки ръката за хвърляне, екипите на учениците трябваше да хвърлят колкото се може повече топки в мрежата.
Целта на обучението: да работим заедно като екип за кодиране на правилния ъгъл на хвърлящата ръка въз основа на законите на Нютон и да преживяваме процеса на отстраняване на грешки въз основа на опит и грешка.
Второто предизвикателство беше създадено около модула на Fable Spin. Използвайки Fable Spin, учениците трябваше да съберат колкото се може повече части от играчки в дадено поле, докато се състезаваха срещу други групи.
Целта на обучението беше насочена към развиване на умения за работа в екип, комуникационни умения за обсъждане на стратегията и кодиране на най-доброто решение за спечелване на предизвикателството. Нещо повече, мисията също последва процес на отстраняване на грешки, основан на разработването на умения за решаване на проби и грешки.
Нещо повече, и двете предизвикателства последваха червената нишка за предлагане на студентите да владеят своето обучение.
Като част от тези образователни работилници, нашата основна цел е да улесним децата да усвоят уменията, които трябва да притежават, за да станат част от бъдещата работна сила. Само чрез развиване на STEM умения, започвайки от ранна възраст, можем да помогнем за осигуряването на по-светло бъдеще за днешните деца.
„Целият опит се усеща като урок и за двете участващи страни.“
След като предизвикателствата приключиха, Шан и учениците изследваха различни решения за днешните професионални предизвикателства, които Fable може да предостави. Учениците излязоха с много страхотни идеи, които подчертаха как светът може да бъде променен с необходимите знания и добро сърце.
„Работата с деца никога не спира да ме учудва! Дори ако някои от учениците нямат същите предимства като много други деца около тях, те бяха невероятно умни и съпричастни, генерирайки все повече и повече идеи за това как Fable може да реши ежедневните проблеми в работата на хората. Говорихме за различни трудови групи и какви дейности биха били трудни или времеемки на тези хора. Заедно продължихме да изследваме как можем да използваме Fable за решаване на тези проблеми. Едно дете каза, че рецепционистът в хотела може да е самотен, така че трябва да създадем приятел-робот, с който да прекарваме времето си. Едно момиченце ми каза, че би искала да направи робот, който умее да рисува и да помага на възпитателите, за да не им се налага да се навеждат толкова много и да се уморяват лесно. Удивително е колко много ние като възрастни можем да се научим от идеите и грижите на децата. Целият опит се почувства като урок и за двете участващи страни. ”Шан Мари Линет Нисен - мениджър на международния партньорски канал
Много проблеми на съвременния свят могат да бъдат решени с технология и тези невероятни деца са част от бъдещето - те трябва да имат достъп до кодиране и технологични ресурси, да развият умения за решаване на проблеми, креативно мислене и работа в екип, за да пораснат, загрижени за подобряване на света около тях!


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори