Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

География с виртуална реалност ClassVR – Подводен свят (ученическа възраст 6-7)

15 Октомври 2020 г.
География с виртуална реалност ClassVR – Подводен свят (ученическа възраст 6-7)
„Децата завършиха поредица от уроци по книгата „ Охлювът и китът “от Джулия Доналдсън и се фокусираха върху използването на въображаеми прилагателни за описване на сцена.“
„Част работата се основаваше на разширяване на техния речник и използване на синоними, за да се подобри съгласуваността и плавността на тяхното писане.“
Анна О’Конър - училище Беатрикс Потър, Великобритания

Учебни цели:
Умения за използване на прилагателни, за създаване на описание за това, което приказният герой вижда в морето.

Практическа сесия:
В края на последователността на преподаването на „Охлювът и китът“, ученици от 2 клас използваха виртуална реалност ClassVR, за да изследват редица подводни сцени от цял свят. Чрез този опит учениците успяха да приложат в реална обстановка прилагателните, които са създали в предишните си уроци. Децата използваха очилата за виртуална реалност по двойки: партньор А ползваше очилата и казваше на партньор Б какво вижда, партньор Б записваше казаното от А и след това си размениха задачите. Бяхме изумени от това колко лексика могат да използват децата и как надграждат езика, който вече са усвоили. Тъй като децата се бяха потопили в обстановката, за която писаха, установихме, че те са по-способни да приложат новата лексика, която са придобили, например „блещукаща, блестяща вода“, „величествена, голяма акула“. Ключова характеристика в този урок беше способността да насочва вниманието на децата към конкретна точка от сцената. Това позволи на децата да се съсредоточат върху един обект, а учителят да насочи дискусията.

Влияние върху обучението:
Учениците написаха описания на своите изживявания в подводния свят, използвайки лексиката, която бяха подготвили след всяка сесия с виртуална реалност. Класните ръководители коментираха, че са впечатлени от готовността на някои „неохотни писатели“ да използват предизвикателни прилагателни в описанията си и смятат, че класът им разбира по-добре техния речник, защото е състояние да го приложи в реална житейска ситуация. Богатството на писането беше очевидно, след сравнение с подобно описание, направено от учениците, без използването на виртуална реалност ClassVR.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори