Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
География с виртуална реалност ClassVR: Австралия (ученическа възраст 14-15)
01 Октомври 2020 г.
Преди да разгледат Австралия с ClassVR, учениците обозначиха карта на континента и анализираха климограмите на различни градове в Австралия. Целта е да изследват и изживеят Австралия възможно най-подробно и задълбочено.
Идеята на използването на ClassVR е да се внесе мултисензорно, осезаемо преживяване в обучението.
Учебни цели:
Анализ на различните параметри на терена на Австралия.
Сравнение и различаване на бреговата ивица и централната част.
Обяснение как и защо Австралия има толкова различни пейзажи.
Практическа сесия:
Урокът беше организиран на сесии и учениците започват с десетминутен цикъл с помощта на виртуална реалност ClassVR. Другите сесии включват четене на карти, колониална история на Австралия, коренно население, климатични зони и разпределение на населението. Сесията с ClassVR допълни останалото обучение, създавайки цялостен подход към урока.
По време на използването на виртуална реалност ClassVR учителят задава различни въпроси, за да насърчи учениците да анализират пейзажите и местата, които разглеждат. Децата от своя страна задават свои въпроси за Австралия, нейната географска и човешка история, както и споделят своите мисли за съвременна Австралия.
Влияние върху обучението:
В дните след урока с ClassVR учениците се позоваваха на видяните изображения, докато прилагаха други географски концепции към Австралия. Например, когато обсъждаха разпределението на населението в Австралия, те бяха в състояние да дадат конкретни примери от сесията с ClassVR, за да обосноват своя отговор.
Идеята на използването на ClassVR е да се внесе мултисензорно, осезаемо преживяване в обучението.
Учебни цели:
Анализ на различните параметри на терена на Австралия.
Сравнение и различаване на бреговата ивица и централната част.
Обяснение как и защо Австралия има толкова различни пейзажи.
Практическа сесия:
Урокът беше организиран на сесии и учениците започват с десетминутен цикъл с помощта на виртуална реалност ClassVR. Другите сесии включват четене на карти, колониална история на Австралия, коренно население, климатични зони и разпределение на населението. Сесията с ClassVR допълни останалото обучение, създавайки цялостен подход към урока.
По време на използването на виртуална реалност ClassVR учителят задава различни въпроси, за да насърчи учениците да анализират пейзажите и местата, които разглеждат. Децата от своя страна задават свои въпроси за Австралия, нейната географска и човешка история, както и споделят своите мисли за съвременна Австралия.
Влияние върху обучението:
В дните след урока с ClassVR учениците се позоваваха на видяните изображения, докато прилагаха други географски концепции към Австралия. Например, когато обсъждаха разпределението на населението в Австралия, те бяха в състояние да дадат конкретни примери от сесията с ClassVR, за да обосноват своя отговор.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори