Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...

Математика с виртуална реалност ClassVR – триизмерни фигури (ученическа възраст 9-10)

29 Октомври 2020 г.
Математика с виртуална реалност ClassVR – триизмерни фигури (ученическа възраст 9-10)
Един наистина вълнуващ начин за използване на информационни технологии в учебната програма е използването на Paint 3D за създаване на 3D модели на фигури, които след това могат да се преглеждат и проверяват с помощта на виртуална реалност ClassVR.
Предоставянето на възможността учениците действително да създават свои собствени пространствени форми с помощта на прост компютърен софтуер задълбочава както разбирането им за свойствата на формите, така и цифровата им грамотност.

Учебни цели:
Идентифициране на 3D фигури от 2D описания.
Рисуване на фигури, с използване на зададени размери и ъгли.
Създаване на съдържание с помощта на редица програми.

Практическа сесия:
В началото на тази сесия, учителят обяснява на учениците разликите между 2D и 3D фигурите и как те са свързани помежду си. След това разглеждат как двумерна мрежа се свързва с нейния 3D аналог, използвайки отпечатана мрежа от кубчета - например мрежата ARCube, която след това може да се използва с получените 3D модели. След въвеждане на основите на използването на Paint 3D, учениците трябва да създадат 3D модели на някои предварително подготвени мрежи. Готовите форми се качват в My Cloud на портала ClassVR и се оценява. Правилно ли изглежда? Симетрично ли е? Трябва ли да го редактирате? След това децата могат да използват своя ARCube, за да манипулират творението си и да го изучат от всички ъгли, преди да решат дали трябва да извършват допълнителни редакции.

Влияние върху обучението:
Изследването на формите по нов и вълнуващ начин с помощта на разширената реалност дава на учениците по-голяма дълбочина на опит и по-голяма референтна рамка, когато се изправят пред предизвикателства в бъдеще. Що се отнася до решаването на проблеми, свързани с 3D фигурата, те ще имат осезаем спомен от първа ръка за създаване на фигури от мрежи. Още по-важното е, че те изпитват и използват нови технологии, за да им помогнат да разберат света и едновременно да подобрят цялостната си дигитална грамотност. Въпреки че Paint 3D е сравнително проста програма за моделиране, тя може да доведе до всякакви други цифрови форми на изразяване и дава възможност за творчество в една вълнуваща и новаторска среда.


Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори