Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Математика с виртуална реалност ClassVR – триизмерни фигури (ученическа възраст 9-10)
29 Октомври 2020 г.
Един наистина вълнуващ начин за използване на информационни технологии в учебната програма е използването на Paint 3D за създаване на 3D модели на фигури, които след това могат да се преглеждат и проверяват с помощта на виртуална реалност ClassVR.
Предоставянето на възможността учениците действително да създават свои собствени пространствени форми с помощта на прост компютърен софтуер задълбочава както разбирането им за свойствата на формите, така и цифровата им грамотност.
Учебни цели:
Идентифициране на 3D фигури от 2D описания.
Рисуване на фигури, с използване на зададени размери и ъгли.
Създаване на съдържание с помощта на редица програми.
Практическа сесия:
В началото на тази сесия, учителят обяснява на учениците разликите между 2D и 3D фигурите и как те са свързани помежду си. След това разглеждат как двумерна мрежа се свързва с нейния 3D аналог, използвайки отпечатана мрежа от кубчета - например мрежата ARCube, която след това може да се използва с получените 3D модели. След въвеждане на основите на използването на Paint 3D, учениците трябва да създадат 3D модели на някои предварително подготвени мрежи. Готовите форми се качват в My Cloud на портала ClassVR и се оценява. Правилно ли изглежда? Симетрично ли е? Трябва ли да го редактирате? След това децата могат да използват своя ARCube, за да манипулират творението си и да го изучат от всички ъгли, преди да решат дали трябва да извършват допълнителни редакции.
Влияние върху обучението:
Изследването на формите по нов и вълнуващ начин с помощта на разширената реалност дава на учениците по-голяма дълбочина на опит и по-голяма референтна рамка, когато се изправят пред предизвикателства в бъдеще. Що се отнася до решаването на проблеми, свързани с 3D фигурата, те ще имат осезаем спомен от първа ръка за създаване на фигури от мрежи. Още по-важното е, че те изпитват и използват нови технологии, за да им помогнат да разберат света и едновременно да подобрят цялостната си дигитална грамотност. Въпреки че Paint 3D е сравнително проста програма за моделиране, тя може да доведе до всякакви други цифрови форми на изразяване и дава възможност за творчество в една вълнуваща и новаторска среда.
Предоставянето на възможността учениците действително да създават свои собствени пространствени форми с помощта на прост компютърен софтуер задълбочава както разбирането им за свойствата на формите, така и цифровата им грамотност.
Учебни цели:
Идентифициране на 3D фигури от 2D описания.
Рисуване на фигури, с използване на зададени размери и ъгли.
Създаване на съдържание с помощта на редица програми.
Практическа сесия:
В началото на тази сесия, учителят обяснява на учениците разликите между 2D и 3D фигурите и как те са свързани помежду си. След това разглеждат как двумерна мрежа се свързва с нейния 3D аналог, използвайки отпечатана мрежа от кубчета - например мрежата ARCube, която след това може да се използва с получените 3D модели. След въвеждане на основите на използването на Paint 3D, учениците трябва да създадат 3D модели на някои предварително подготвени мрежи. Готовите форми се качват в My Cloud на портала ClassVR и се оценява. Правилно ли изглежда? Симетрично ли е? Трябва ли да го редактирате? След това децата могат да използват своя ARCube, за да манипулират творението си и да го изучат от всички ъгли, преди да решат дали трябва да извършват допълнителни редакции.
Влияние върху обучението:
Изследването на формите по нов и вълнуващ начин с помощта на разширената реалност дава на учениците по-голяма дълбочина на опит и по-голяма референтна рамка, когато се изправят пред предизвикателства в бъдеще. Що се отнася до решаването на проблеми, свързани с 3D фигурата, те ще имат осезаем спомен от първа ръка за създаване на фигури от мрежи. Още по-важното е, че те изпитват и използват нови технологии, за да им помогнат да разберат света и едновременно да подобрят цялостната си дигитална грамотност. Въпреки че Paint 3D е сравнително проста програма за моделиране, тя може да доведе до всякакви други цифрови форми на изразяване и дава възможност за творчество в една вълнуваща и новаторска среда.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори