Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Математика с виртуална реалност ClassVR - Оценка и прогнозиране
11 Ноември 2020 г.
„Като част от нашата мисия за вграждане на виртуалната реалност в учебната програма, ние започнахме да използваме технологията, за да създадем възможности за независимо изследване и творческо математическо мислене.“
„Геометрията, оценката, прогнозирането и логическите разсъждения са ключови области на математиката и ние искахме да разширим разсъжденията на нашите ученици чрез контекстуализирано VR обучение.“
Саймън Пайл, начален учител в Начално училище Ансън, Лондон.
Учебни цели:
Създаване на умения за точна оценка с помощта на набор от математически стратегии.
Създаване на умения за анализ на 3D обекти и да назоваване на съставните им форми въз основа на свойствата на обекта.
Практическа сесия:
В рамките на урок по математика използвахме снимка на празник на светлината от Китай и помолихме децата да започнат, като потърсят различни форми във фенерите. Те успяха да увеличат и деконструират фигурите, като се движеха около 360-градусовото изображение във виртуална реалност ClassVR и внимателно изследваха всеки фенер от различни ъгли. След това искахме да продължим обучението на децата и ги помолихме да идентифицират различни съставни форми в изображението и в по-големите обекти. Това включваше децата да прилагат разбирането си за форма и геометрия върху различни предмети и след това да обясняват как и защо са стигнали до решението си. Насърчихме ги да обяснят своите стратегии и мислене, така че да задълбочат математическите си разсъждения и също така да изберат различни обекти в образа, независимо от нашето ръководство. След това помолихме децата да преценят броя на светлините в изображението и обсъдихме как те биха могли методично и систематично да намерят отговор на това - отново, поощрявайки техните по-дълбоки разсъждения и умения за мислене от по-висок ред.
Влияние върху обучението:
Този завладяващ математически опит, насърчава учениците да мислят за света около тях по различни, творчески и изследователски начини. Също така установихме, че тези възможности след това се използват от учениците, прилагащи математическото си разбиране в социалните си среди и в голямо разнообразие от предметни области. Ефектът от това означаваше, че децата непрекъснато отново прилагаха своите математически бази от умения, тъй като имаха възможност да приложат своите знания и разбиране в такъв забавен и уникален контекст.
„Геометрията, оценката, прогнозирането и логическите разсъждения са ключови области на математиката и ние искахме да разширим разсъжденията на нашите ученици чрез контекстуализирано VR обучение.“
Саймън Пайл, начален учител в Начално училище Ансън, Лондон.
Учебни цели:
Създаване на умения за точна оценка с помощта на набор от математически стратегии.
Създаване на умения за анализ на 3D обекти и да назоваване на съставните им форми въз основа на свойствата на обекта.
Практическа сесия:
В рамките на урок по математика използвахме снимка на празник на светлината от Китай и помолихме децата да започнат, като потърсят различни форми във фенерите. Те успяха да увеличат и деконструират фигурите, като се движеха около 360-градусовото изображение във виртуална реалност ClassVR и внимателно изследваха всеки фенер от различни ъгли. След това искахме да продължим обучението на децата и ги помолихме да идентифицират различни съставни форми в изображението и в по-големите обекти. Това включваше децата да прилагат разбирането си за форма и геометрия върху различни предмети и след това да обясняват как и защо са стигнали до решението си. Насърчихме ги да обяснят своите стратегии и мислене, така че да задълбочат математическите си разсъждения и също така да изберат различни обекти в образа, независимо от нашето ръководство. След това помолихме децата да преценят броя на светлините в изображението и обсъдихме как те биха могли методично и систематично да намерят отговор на това - отново, поощрявайки техните по-дълбоки разсъждения и умения за мислене от по-висок ред.
Влияние върху обучението:
Този завладяващ математически опит, насърчава учениците да мислят за света около тях по различни, творчески и изследователски начини. Също така установихме, че тези възможности след това се използват от учениците, прилагащи математическото си разбиране в социалните си среди и в голямо разнообразие от предметни области. Ефектът от това означаваше, че децата непрекъснато отново прилагаха своите математически бази от умения, тъй като имаха възможност да приложат своите знания и разбиране в такъв забавен и уникален контекст.
Етикети
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
vr, mr, ar, virtual reality, mixed reality, augmented reaity, виртуална реалност, смесена реалност, добавена реалност, очила за виртуална реалност, vr очила, ВР очила, vr headset, stem, СТЕМ обучение, СТЕМ лаборатории, stem среда, stem дисциплини, stem кабинет
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори