Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Преподаване на STEM с роботи за програмиране Fable в датската гимназия Биркероед.
10 Септември 2020 г.
Гимназия Биркероед, датско национално училище, е едно от първите училища в Дания, което купува и използва роботи Fable. Това училище се фокусира значително върху преподаването на предмети STEM и използва образователни роботи Fable, за да преподава на всички ученици от първа гимназиална година по математика и физика.
От 2017 г. училището в Birkerød търсеше нови начини за преподаване на STEM обекти и в този процес те откриха роботите за програмиране Fable. След като се запознаха с тях, те решиха да интегрират роботи Fable в пилотния проект, използван за обучение на всички студенти от първа година по програмиране на роботи. Това помогна да се вдъхновят и образоват учениците не само да могат да играят с роботи, но и да бъдат бъдещи лидери на дигиталната ера.
Както един от техните учители по математика, Ранди Грандж, заяви: „Роботите са добър начин да се създаде интерес към сложни математически и тъй като индустрията по роботика е бързо развиваща се и винаги разширява границите на иновациите, добре е учениците се запознават с тях. "
Директорът на Birkerød, Андерс Клопенборг, също заяви
„След като започнахме да използваме роботи Fable, създадохме„ група роботи “, група учители, които се събират, за да обсъдят и проучат как да използват системата от роботи в преподаването на физика и математика.“ Модулната конструкция на Fable прави системата роботи удобна както за ученици, така и за учители, тъй като те могат лесно и бързо да започнат да я програмират. Това от своя страна позволява на учениците да станат по-креативни, докато експериментират различни програми на роботи Fable. Например, програмирането на робот за наблюдение, който реагира при откриване на движение.“
От 2017 г. училището в Birkerød търсеше нови начини за преподаване на STEM обекти и в този процес те откриха роботите за програмиране Fable. След като се запознаха с тях, те решиха да интегрират роботи Fable в пилотния проект, използван за обучение на всички студенти от първа година по програмиране на роботи. Това помогна да се вдъхновят и образоват учениците не само да могат да играят с роботи, но и да бъдат бъдещи лидери на дигиталната ера.
Както един от техните учители по математика, Ранди Грандж, заяви: „Роботите са добър начин да се създаде интерес към сложни математически и тъй като индустрията по роботика е бързо развиваща се и винаги разширява границите на иновациите, добре е учениците се запознават с тях. "
Директорът на Birkerød, Андерс Клопенборг, също заяви
„След като започнахме да използваме роботи Fable, създадохме„ група роботи “, група учители, които се събират, за да обсъдят и проучат как да използват системата от роботи в преподаването на физика и математика.“ Модулната конструкция на Fable прави системата роботи удобна както за ученици, така и за учители, тъй като те могат лесно и бързо да започнат да я програмират. Това от своя страна позволява на учениците да станат по-креативни, докато експериментират различни програми на роботи Fable. Например, програмирането на робот за наблюдение, който реагира при откриване на движение.“
Етикети
робот, програмиране, обучение, преподаване, робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици, СТЕМ лаборатории, обучение по СТЕМ, stem, science, technology, engineering, maths, Наука, Технологии, Инженерство, Математика, stem обучение, СТЕМ проект
робот, програмиране, обучение, преподаване, робот за обучение, роботи за обучение, образователен робот, образователни роботи, програмиране за деца, компютърни кодове за деца, програмиране за ученици, компютърен код за ученици, СТЕМ лаборатории, обучение по СТЕМ, stem, science, technology, engineering, maths, Наука, Технологии, Инженерство, Математика, stem обучение, СТЕМ проект
Полезно
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP002-2.089-2385-C01
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЕКТ ПО
АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНА...
Почистване на интерактивен дисплей.
Хигиената и дезинфекцията в момента са изключително важни, а интерактивн...
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Новини
Партньори