Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...

Химия с виртуална реалност ClassVR – елементи и съединения (ученическа възраст 16-17)

30 Юли 2020 г.
Химия с виртуална реалност ClassVR – елементи и съединения (ученическа възраст 16-17)
Държавна поправителна институция, Мънси, Пенсилвания, САЩ
Този урок беше създаден като въведение в периодичната таблица с елементи, научен метод и значими цифри. Идеята беше химията да бъде интересна и по-конкретна, тъй като тя е предимно абстрактен предмет. Учениците бяха насърчавани да научат структурата и структурните промени на атомите.

Научни цели:
Идентифициране на физични и химични свойства и промени.
Сравняване на вещества и смеси.
Сравнение на елементи и съединения.

Практическа сесия:
По време на сесията учениците имаха възможност да разгледат елементи и съединения с 360-градусов изглед, седейки на чиновете си. Използвайки химическите 3D обекти за няколко елемента и съединения, те успяха да видят структурните промени и понякога леки или драстични разлики. След опита учениците определиха атомното число, символния елемент и атомната маса за елементите, които са видяли с виртуална реалност ClassVR.

Влияние върху обучението:
Опитът с VR направи химията по-интересна и даде на учениците конкретен пример, върху който да развият своите умения. Това им позволи да изследват 3D елементи и съединения, които обикновено се изучават само в 2D изображение на учебник. Това е чудесна отправна точка за химията, тъй като понятията обикновено са трудни. Наличието на тази визуална основа даде възможност на учениците да се чувстват по-комфортно при изучаването на химия.


Полезно
Защо интерактивният тъч дисплей може да помогне на образованието сега повече от всякога?
Напоследък преминаваме през много несигурни времена и не знаем какво щ...
Защо да използваме екран за мултимедията си? (защо да използваме прожекционен екран, нужен ли ни е екран)
Въпреки че можете да прожектирате и върху бяла стена, висококачествени...
Лазерни проектори. Как работи лазерно фосфорния източник на светлина?
Елементи на източника на светлина: 1 сини лазерни диоди 2 фокусен обек...
5 златни правила за проектор за домашно кино
Изборът на проектор за домашно кино може да изглежда обезсърчителен. Във...
Първи стъпки при избор на проектор
За да получите възможно най-добрата картина - независимо дали гледате ф...
Насоки за избор на "интерактивна дъска"
Интерактивните технологии все по-настъпателно навлизат в учебното ежедн...
Новини
Партньори